-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Katanka" <k...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak optymalnie przyspieszać ?
Date: Fri, 11 Jun 2010 09:33:44 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 20
Message-ID: <husosm$l9r$1@inews.gazeta.pl>
References: <huskv5$8si$1@inews.gazeta.pl>
<f...@5...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: jyk194.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1276241622 21819 95.50.10.194 (11 Jun 2010 07:33:42 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 11 Jun 2010 07:33:42 +0000 (UTC)
X-Antivirus-Status: Clean
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-User: katanka_pl
X-Antivirus: avast! (VPS 100610-1, 2010-06-10), Outbound message
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2287813
[ ukryj nagłówki ]Tatanka wrote:
> Jesli szarpniecie to znaczy ze za malo gazu dajesz po zmianie biegu.
> Jesli na III ciagniesz do 6krpm to po zmianie na IV silnik wkreci sie
> przy tej predkosci pewnie do jakichs 3,5-4krpm. Przed puszczeniem
> sprzegla musisz wcisnac tyle gazu zeby takie obroty jakie beda po
> zmianie biegu silnikowi zapewnic. A nawet troche wyzsze, bo spadna pod
> obciążeniem (czyli jak sprzeglo puscisz).
Kręcę do 6,5, wtedy odcina. Ok, pokombinuję. Z tym, że sprzęgło jest jakieś
dzwine, bo nie od razu łapie, łapie jakby w zwonionym tempie. Przypuszczam, że
jest jakis system ograniczenia szybkosic sprzęgła przy dużych obrotach, dla jego
bezpieczeństwa, aby wytrzymało więcej. Inaczej ... to nie jest sprzęgło sportowe
;)
--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!
www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl | www.KocieLakocie.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 11.06.10 09:38 Katanka
- 11.06.10 09:42 MadMan
- 11.06.10 09:47 Gabriel'Varius
- 11.06.10 09:43 MadMan
- 11.06.10 09:47 Katanka
- 11.06.10 10:05 Arek M
- 11.06.10 10:07 Mariusz Chwalba
- 11.06.10 10:08 Katanka
- 11.06.10 10:09 Brzezi
- 11.06.10 10:21 Arek M
- 11.06.10 10:26 Arek M
- 11.06.10 10:30 Gabriel'Varius
- 11.06.10 11:13 J.F.
- 11.06.10 11:28 Bydlę
- 11.06.10 11:32 Bydlę
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=