-
Data: 2010-12-28 22:16:37
Temat: Re: Jak opona "daje znaki" kierowcy?
Od: jeDrASS <b...@u...gov> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 2010-12-28 21:22, Lovtza wrote:
> Zwróciłeś uwagę na to, że nikt nie odpowiedział na Twoje PODSTAWOWE
> pytanie dotyczące tego jak i gdzie czuje się uślizg koła? Po prostu
> większość tutaj nie ma na ten temat bladego pojęcia. Nie hamować
> pulsacyjnie. Przeczytaj wymienione niżej artykuły w PDFach. Nie mam z
> nimi nic wspólnego, więc trudno posądzić mnie o stronniczość;) Nie
> znajdziesz tam nic na temat pulsowania, co najwyżej w artykule z
> Motocykla znajdziesz informację o tym, że ściskanie i hamowanie hebla
> prowadzi do wydłużenia drogi hamowania. Jest wszystko o czym pisałem: że
> trzeba najpierw złożyć zawieszenie, docisnąć oponę i progresywnie
> zwiększyć ciśnienie w układzie hamulcowym. Zwróć uwagę co napisał Pejser
> - na możliwie luźnych rękach, bez wiszenia na kierownicy. Dokładnie tak,
> jak argumentowałem wcześniej. No ale wychodzi na to, że oni wszyscy też
> piszą głupoty.
> Jak czuć uślizg? To relatywnie proste i do wyuczenia, ale zapraszam na
> PRV, bo tutaj powstanie kolejny temat dziesięciolecia, a to i tak
> zostanie wyśmiane.
nie potrzebnie dajesz się ponieść emocjom..
zaczyna się w końcu ciekawy wątek i ja na przykład z chęcią też coś
poczytam.
sam też nie napisałeś jak "to" poczuć :-P
ciężko to opisać, przy gsie i oponach bt 20 (a bt 50 to porażka już
całkowita) - gówniane połączenie, to na suchym asfalcie potrafił przód
pojechać bez jakiś tajemniczych znaków, uczucie na kierownicy najpierw
mocnej kompresji, później lekkości, i zawieszenie się
"odkompresowywało".. w złożeniu dochodziło płynięcie na zewnątrz.. plus
"ku.." na ustach i pełen pampers.. tył lekko pływał na moment przed..
aprilka plus sportec m3, genialne połączenie, na suchym chyba szybciej
polecę przez niż zerwę, na mokrym ładnie delikatnie miękko się robi
przed zerwaniem.. tył na suchym zaczyna lekko mięknąć i zaczyna
podskakiwać.. na mokrym płynnie wchodzi z delikatnej miękkości w ślizg,
można slajdem pójść.. :-D w złożeniu uczucie lekkości i lekkiego
przesuwania sprzętu na zewnątrz (coś ala przelecenie przez spadek) i
moment póżniej kompresja zawieszenia jak łapie..
--
jeDrASS
Następne wpisy z tego wątku
- 29.12.10 09:20 WS
- 29.12.10 10:22 WS
- 29.12.10 13:58 kakmar
- 29.12.10 14:04 AZ
- 29.12.10 14:28 KJ Siła Słów
- 29.12.10 14:29 KJ Siła Słów
- 29.12.10 14:42 AZ
- 29.12.10 21:16 kakmar
- 29.12.10 21:17 Kuczu
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-02-03 Awaria BNP Paribas
- 2025-02-03 kryminalni i dochodzeniowcy
- 2025-02-03 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-03 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 Puszka w ziemię
- 2025-02-03 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2025-02-03 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-03 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-03 Bez żadnego trybu
- 2025-02-03 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-03 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-02-03 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-02-03 Lublin => Programista Delphi <=