eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaJak one to szrobili i czy da się to zronić za normalne pieniądze.Re: Jak one to szrobili i czy da si? to zroni? za normalne pieni?dze.
  • Data: 2015-06-09 11:42:16
    Temat: Re: Jak one to szrobili i czy da si? to zroni? za normalne pieni?dze.
    Od: g...@s...invalid (Gof) szukaj wiadomości tego autora

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No, ciekawe - wiekszosc urzadzen faktycznie nie umie, bo dwa rozne
    > systemy obslugujace jeden surowy dysk ... to sie musi zle skonczyc.

    Dokładnie. Da się to zrobić, ale zamiast eksponowania surowego dysku
    musiałaby być emulacja tego surowego dysku na podstawie zawartości
    filesystemu. Ogólnie słabo to widzę.

    > pod linuxem zamontowany jako read-only i wystarczylo, czy w ramach
    > podlaczenia aparat nie korzystal z wewnetrznej karty tylko przesylal
    > na dysk linuxa ?

    Dokładnie, też mnie to interesuje.

    Zresztą nawet zamontowanie jako read-only dysku, który się zmienia, może
    spowodować niespójność w pobieranych danych.

    --
    "qui hic minxerit aut cacaverit, habeat deos superos et inferos iratos"
    http://www.chmurka.net/