  • 11. Data: 2011-01-07 22:59:07
    Temat: Re: Jak odzyskac stary numer telefonu ?
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> napisał w wiadomości
    news:ifs0qc$ofh$1@mx1.internetia.pl...
    > Pracowalem w firmie i mialem tam przez wiele lat numer telefonu w Plusie.
    > Firma oddala te numery do puli. Minelu juz ponad 3 miesiace od tej pory i
    > podobno nie ma mozliwosci zrobienia juz cesji. Jak moge odzyskac ten numer
    > telefonu ? Jakos kupic go na osobe prywatna lub nowa firme ? Mozna zlozyc
    > jakas "opcje" do Plusa aby po zwolnieniu tego numeru miec go
    > zarezerwowanym dla siebie ?

    Ostatnio rezygnowałem z numeru. Panienka mnie namawiała, ale nie uległem.
    Wypowiedziała zdanie: "przez pół roku ten numer bedzie zarezerwowany dla
    pana, gdyby się
    pan rozmyślił, potem wraca do puli dostępnych numerów".
    Ale przyznanie "szczególnego" numeru kosztuje chyba jak złoty numer?
    Tak czy owak pytałbym zaprzyjaźnionego sprzedajcy z Plusa. Im wyżej tym
    lepiej.

    Feromon

  • 12. Data: 2011-01-26 16:30:26
    Od: Fantom <s...@p...onet.pl>

    On 3 Sty, 09:13, "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> wrote:
> [...]
    > jakas "opcje" do Plusa aby po zwolnieniu tego numeru miec go zarezerwowanym

    No i dzisiaj telefon juz rozlaczyl sie do konca - nie podlacza sie do
    sieci. Czyli chyba jego zywot dobiegl konca. Teraz musze jakos walczyc
    aby odzyskac ten numer. Mam rozumiec, ze moze pojawic sie dopiero za
    pol roku w puli ?

    Fantom