eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak odpalić rozrusznik? › Re: Jak odpalić rozrusznik?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!not-for-mail
    From: g...@n...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak odpalić rozrusznik?
    Date: Sun, 12 Feb 2012 20:39:20 +0000 (UTC)
    Organization: news.chmurka.net
    Lines: 42
    Message-ID: <p...@n...chmurka.net>
    References: <p...@n...chmurka.net>
    <1npprub8mdlmz$.wj3goxwuo0hj.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: avenger.chmurka.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: avenger.news.chmurka.net 1329079160 27589 94.75.119.166 (12 Feb 2012
    20:39:20 GMT)
    X-Complaints-To: usenet#chmurka.net
    NNTP-Posting-Date: Sun, 12 Feb 2012 20:39:20 +0000 (UTC)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-Face: cH9M7E&=}hx;:1xh~O-@_W%(+nYCoNx6[gzClaf{{5#M@%v@D@3#5[=yv>XO\D?39"SsA~%
    :>dyB~`d?;hdxK-'g3?"Mz/4%[j@_MMe8:8B=EUYkc#nqxy<vvbc(@~@|ML,jK%C;z3)gKyR:,QBb3
    9PPzM74c>y{6"X`:)D*<j-,~_L`IYzr)@RG_dn
    X-Composer: nano
    X-User-Uptime: 850556207 seconds
    X-Hackerkey: v4sw7CHPSU$hw8ln4pr8OP$ck4$ma6u7LNS$w2Cm4g/l8D$i5e5t4Xb5en8$aIs0r1
    p0/0g4/5CHO http://www.hackerkey.com/
    User-Agent: tin/1.9.3-20080506 ("Dalintober") (UNIX) (Linux/2.6.38-avenger (i686))
    X-Geek-Code: v3.1 G d- s:++ a- C++++$ UBL++++$ P+ L++++$ !E !W++ N++ o? K--? !w !O M?
    !V PS+++ PE++ Y++ PGP++ !t !5 X+ !R tv-- b- DI D+ G e h r++ y?**
    X-Comment-To: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:625963 pl.misc.samochody:2433881
    [ ukryj nagłówki ]

    In pl.misc.elektronika J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Tam sa dwie cewki. Ta "rozruchowa" bierze ok 30A.

    Dwie? Z ciekawości - do czego?

    >> http://www.chmurka.net/r/rel.png
    >
    >> - K1 będzie włączany wcześniej niż K2, a wyłączany później, tak żeby tylko
    >> w K2 wypalały się styki
    >> - jeżeli po rozłączeniu K2, a przed rozłączeniem K1 procesor wykryje, że
    >> rozrusznik nadal kręci (masa na SENS), to zasygnalizuje problem
    >
    > Uwazaj, bo tam przez chwile sam rozrusznik podaje napiecie. Trzeba chwile
    > odczekac.

    No tak, bezwładność. Słuszna uwaga.

    >> - jeżeli po rozłączeniu K1 na SENS nadal będzie masa, to będzie je załączał
    >> (na chwilę) i rozłączał do skutku (i oczywiście zasygnalizuje problem)
    >
    > Nie wiem czy ma sens, ale moze faktycznie od tego pusci.

    Miałem tak z jednym zapieczonym przekaźnikiem, za którymś razem puszczał.
    W sumie to nie bardzo widzę co innego można w takiej sytuacji zrobić...

    >> - na K3 został wybrany stycznik rozrusznika innego pojazdu dlatego, że taki
    >> stycznik jest odporny na obciążenia indukcyjne, a takim obciążeniem jest
    >> cewka przekaźnika rozrusznika w samochodzie
    >
    > To nie wiem czy jest sens dwa dodatkowe przekazniki dawac.

    Dwa na wszelki wypadek, jakby jeden się zapiekł.

    > Pomysl raczej nad tym zeby je jakos roznie sterowac - zeby np reset
    > procesora nie uruchamial silnika.

    No będą sterowane osobno :) reset nie uruchomi - dlatego pisałem o silnej
    masie z procesora.

    --
    gof

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: