  • Data: 2018-03-30 21:07:39
    Temat: Re: Jak odkupić i przywieźć VW ze Stanów?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-30 o 19:47, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    gen-s-car-graveyard-in-california

    > No to by oznaczało że kondycja finansowa VW jest już gorzej niż tragiczna.

    A nie oznacza to przypadkiem że jeszcze się nie poddali i chcą
    zminimalizować straty?

    > Na początku akcji odkupowania w USA deklarowali że ich stać i wszystkie
    > auta trafią grzecznie do kostkarki.

    Nie oni pierwsi deklarowali gruszki na wierzbie.
    Pytanie dlaczego im uwierzyłeś?

    > A jeśli żeby się ratować, muszą iść w przerabianie używanych samochodów,
    > żeby sprzedać je pewnie na jakiś rynkach trzeciego świata, no to znaczy że
    > tam już naprawdę sytuacja jest taka, że im zaraz elektrownia prąd odłączy
    > za długi.

    Firma ma przynosić dochody a nie straty więc pomimo że na prąd jeszcze
    mają to dla finansów lepiej będzie sprzedać taniej u sąsiada USA
    niż ponosić na darmo ponosić koszty produkcji a potem utylizacji.