  • Data: 2018-03-31 07:29:12
    Temat: Re: Jak odkupić i przywieźć VW ze Stanów?
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31-03-2018 o 00:23, Tomasz Pyra pisze:

    > No są, tyle że VW jako producent nowych samochodów, powinien zarabiać
    > produkując nowe samochody (spełniające normę) i je sprzedając.

    W USA już nie zarobi na nowych.
    Jest spalony na wieki.

    > Bo ta sytuacja wygląda jak cięcie gałęzi na której się siedzi, żeby
    > pozyskać drewno na opał. Może wiedzą co robią, albo po prostu nie mają
    > innej możlwiości, bo tracą płynność finansową.

    > Długofalowo sprzedawanie swojego produktu taniej, w stanie
    > niepełnowartośiowym jest strzałem w stopę - powodującym obniżenie wartości
    > własnych nowych produktów.

    Tu już nie ma czego obniżać.
    Żeby cokolwiek sprzedać, to i tak musieliby dumpingować ceny.

    > Tu jeszcze będą mieli masowy zalew rynku tanimi częściami w bardzo dobrym
    > stanie.

    Rynek w USA raczej nie wchłonie takiej ilości części, bo jak, skoro duża
    część samochodów do których pasowałyby została właśnie z niego wycofana?
    A logistyka rozkręcania i przerzucania części na inne kontynenty, pewnie
    jest droższa niż pozbycie się tych aut na rynku wtórnym.

    Jeśli udałoby się je opchnąć, to dopiero wtedy jest szansa na zbyt
    części w Stanach.

    No chyba że zastosują wariant łączony, żeby było co naprawiać.....