-
Data: 2018-03-31 00:14:35
Temat: Re: Jak odkupić i przywieźć VW ze Stanów?
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Fri, 30 Mar 2018 21:07:39 +0200, RadoslawF napisał(a):
> W dniu 2018-03-30 o 19:47, Tomasz Pyra pisze:
>
>>>>> www.bbc.com/news/av/world-us-canada-43592885/volkswa
gen-s-car-graveyard-in-california
>>>>
>>>> Z tego co czytałem - nie są i nie będą na sprzedaż.
>>>
>>> W TVN Turbo mówili co innego.
>>> Mają być naprawione i sprzedane.
>>
>> No to by oznaczało że kondycja finansowa VW jest już gorzej niż tragiczna.
>
> A nie oznacza to przypadkiem że jeszcze się nie poddali i chcą
> zminimalizować straty?
Moim zdaniem to oznacza że właśnie się poddali.
Producent nowych samochodów zarabia na sprzedaży nowych samochodów.
A nie jakimś odpicowywaniu i modyfikowaniu używanych.
W praktyce coś czuję że pójdą na części (w obecnej sytuacji pewnie dla
handlarza są znacznie więcej warte w częściach niż w całości).
I sobie VW za drobniaki zaleje rynek, prawie nowymi częściami.
A sprzedaż nowych części to istotna część zysku koncernów.
Zresztą dlateog powszechną praktyką jest ubezpieczanie transportu nowych
pojazdów z klauzują że uszkodzone lecą od razu do kostkarki.
Dawniej koncerny dopuszczały naprawę i sprzedaż uszkodzonego nowego pojazdu
taniej - okazało się to być strzałem w stopę i dla koncernu i całej branży.
Dlatego obecnie załatwia się to tak:
http://www.poznajemysamochody.pl/index.php/2017/12/1
4/zlomujemy-samochody-jak-niszczy-sie-nowe-auta/
(chociaż oczywiście Polak potrafi i jest taki jeden szrot, który ma sporo
"używanych" części do starych Toyot w stanie fabrycznym, zwłaszcza takich,
które mogłyby przetrwać zgniecenie koparką - krajobraz na zdjęciach się
zgadza) ;)
>> Na początku akcji odkupowania w USA deklarowali że ich stać i wszystkie
>> auta trafią grzecznie do kostkarki.
>
> Nie oni pierwsi deklarowali gruszki na wierzbie.
> Pytanie dlaczego im uwierzyłeś?
Nie tyle uwierzyłem, co po prostu przypominam że to deklarowali.
I nie że się zawiodłem, co wycofanie się z tej deklaracji po prostu
świadczy o ich stanie finansów.
Tu temat można ciągnąć dalej i jeśli faktycznie to amerykański sędzia
pociągnął na dno VW, to może mieć odbicie np. w polityce
niemiecko-amerykańskiej, a nawet unijno-amerykańskiej.
Następne wpisy z tego wątku
- 31.03.18 00:23 Tomasz Pyra
- 31.03.18 07:29 Cavallino
- 31.03.18 11:52 LEPEK
- 31.03.18 12:15 p...@g...com
- 31.03.18 15:10 T.
- 31.03.18 15:48 p...@g...com
- 31.03.18 23:26 J.F.
- 01.04.18 14:52 J.F.
- 02.04.18 11:12 Myjk
- 02.04.18 21:25 T.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=