  • 1. Data: 2011-08-30 00:28:12
    Temat: Jak oceniacie te zdjęcia?
    Od: "rypiniak" <r...@W...gazeta.pl>

    Jak oceniacie te zdjęcia http://www.fotovasco.pl/fotografia-slubna/ ? Moim
    zdaniem bardzo dobrze oddają moment chwili i trafnie pokazują unikalność
    sytuacji, widać indywidualne podejście fotografa. A jakie jest wasze zdanie?
    Czy te fotografie są warte swojej ceny? Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-08-30 05:35:54
    Od: Obserwator Toruński <o...@g...com>

    > Jak oceniacie te zdjęcia http://www.fotovasco.pl/fotografia-slubna/ ?

    - Pan Fotograf nie doczytał w instrukcji aparatu co to jest balans bieli
    - Zdjęcie z zamkniętymi oczami(1824)
    - Zdjęcia ułożone nie po kolei (najpierw zakładanie obrączki potem one same)
    - brak uzasadnienia dla krzywego zdjęcia (2516)
    - przypadkowe tł0 (1626)
    - brak pionu (1814)
    - bałagan w kadrze (1814)
    - niechlujne kadrowanie (kawałek człowieka z prawej (2605)
    - brak kompensacji dramatycznej różnicy wzrostu
    - po co rezygnacja z kolorów? (2009)
    - brak kontaktu wzrokowego z oglądającym (1693)
    - Pan Fotograf jest człowiekiem wysokim (2620)
    - nienaturalnie amputowano prawą rękę (1622)
    - dziwna mina dyskredytuje Pannę Młodą (2169)
    - Panna Młoda dostała kolki? (1890)
    - bardzo ładny karnisz! (1605)
    - to widać, że Pan Fotograf lubi pstrokate tła (1659)
    - mam inne poczucie humoru (2582)
    - długo nie mogłem otrząsnąć się po tym przerażającym zdjęciu (2519)
    - po co tyle powietrza nad głowami?(2084)
    - miałeś cholero gładką ścianę obok! (1655)

    (...)

    Na większości zdjęć powtarzają się uporczywie te same szkolne błędy.
    Wybierałem tylko po jednym z każdego.
    - Jeżeli te zdjęcia robił "profesjonalista"... .
    No cóż! Współczuję klientom.

    > Czy te fotografie są warte swojej ceny?
    Ile by nie zapłacono to zapłacono za dużo.

    Czy ktoś jeszcze chce abym ocenił jego zdjęcia?!

    Pozdrawiam fotograficznie

    Obserwator Toruński
    http://obserwatortorunski.blogspot.com/

  • 3. Data: 2011-08-30 05:50:55
    Temat: Re: Jak oceniacie te zdjęcia?
    Od: AdamS <f...@f...pl>

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 00:28:12 +0000 (UTC), rypiniak napisał(a):

> [...]
    > sytuacji, widać indywidualne podejście fotografa. A jakie jest wasze zdanie?
    > Czy te fotografie są warte swojej ceny? Pozdrawiam.

    Fotograf ma problem z balansem bieli i szumami matrycy. Ja bym nie
    skorzystał z jego oferty bez względu na cenę.
    --
    Pozdrawiam AdamS

  • 4. Data: 2011-08-30 06:51:30
    Od: Kosu <6...@e...pl>

    On 2011-08-30 07:50, AdamS wrote:
    > Fotograf ma problem z balansem bieli i szumami matrycy. Ja bym nie
    > skorzystał z jego oferty bez względu na cenę.

    Fotograf ma problem z kadrowaniem, co jest chyba istotniejsze...

    Co do balansu bieli, to jestem w stanie uwierzyć w działanie celowe.
    Istnieją ludzie, którzy lubią pomarańczowe zdjęcia (a chyba nikt nie
    lubi takich z obciętym fragmentem głowy czy ręki).

    Istotna informacja: ślub + wesele za 700 zł. Może komórką i stąd problem
    z WB :).

    pozdrawiam,
    PK

  • 5. Data: 2011-08-30 07:16:27
    Od: mbut <m...@w...pl>

    W dniu 11-08-30 02:28, rypiniak pisze:
> [...]
    > sytuacji, widać indywidualne podejście fotografa. A jakie jest wasze zdanie?
    > Czy te fotografie są warte swojej ceny? Pozdrawiam.

    Para ładna czego nie można powiedzieć o zdjęciach. Brak balansu bieli,
    źle kadrowane, krzywe i takie tam inne drobne szklone błędy

  • 6. Data: 2011-08-30 08:06:24
    Od: "po" <p...@o...pl>

    Użytkownik "rypiniak" <r...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zdanie?
    > Czy te fotografie są warte swojej ceny? Pozdrawiam.

    Cienko, nie widze "momentu chwili" i unikalności sytuacji, ani
    indywidualnego podejścia.
    Widze że pan fotograf kupił sobie D80 z 18-55 ale zapomniał przeczytać
    instrukcję, nawet tą cieńszą.

    Ale ja się nie znam, poczekajmy na analizę jakiegoś profesionalnego
    fotografa, z przynajmniej 30 letnim stażem, najlepiej amerykańskiego.

  • 7. Data: 2011-08-30 08:33:56
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "AdamS" <f...@f...pl> napisał w wiadomości
    > Fotograf ma problem z balansem bieli i szumami matrycy. Ja bym nie
    > skorzystał z jego oferty bez względu na cenę.

    ciekawa sprawa, bo u mnie FireFox źle wyświetla te fotki, a np. IE czy też
    bezpośrednio w przeglądarce graficznej są już OK
    https://lh5.googleusercontent.com/-lNeK-iMojXA/Tlyf4
    Bhc7WI/AAAAAAAAEjY/u-ATEQdxTuE/foto_slubna.jpg

  • 8. Data: 2011-08-30 08:39:50
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "AdamS" <f...@f...pl> napisał w wiadomości
    > Fotograf ma problem z balansem bieli i szumami matrycy.

    Jak na ISO 1600 to i tak małe szumy. :-)

  • 9. Data: 2011-08-30 09:47:43
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > ...poczekajmy na analizę jakiegoś profesionalnego
    > fotografa, z przynajmniej 30 letnim stażem, najlepiej
    > amerykańskiego.

    :-)
    Nie wiem czy na tę okoliczność nie wyjmę go nawet z kibla
    ;-))).
    A fotki są faktycznie słabe...

  • 10. Data: 2011-08-30 13:54:56
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > Jak oceniacie te zdj ciahttp://www.fotovasco.pl/fotografia-slubna/? Moim
    > zdaniem bardzo dobrze oddaj moment chwili i trafnie pokazuj unikalno
    > sytuacji, wida indywidualne podej cie fotografa. A jakie jest wasze zdanie?

    Fotograf jest humanistą i zdecydowanie ma potencjał. Technicznie
    niedomaga.

    marek