  • Data: 2011-08-31 18:18:39
    Temat: Re: Jak oceniacie te zdjęcia?
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Krukowski napisał:
> [...]
    Bhc7WI/AAAAAAAAEjY/u-ATEQdxTuE/foto_slubna.jpg

    > Z tym IE to chyba nie jest tak, bo coś jest zwalone - poszukaj w
    > sieci. On chyba zakłada że wyjście (monitor) jest sRGB i jak masz

    W domu nie mam Windowsa więc nie mogę sprawdzić, ale o ile pamiętam
    można gdzieś sobie ustawić roboczy profil monitora w ustawieniach
    systemowych i IE stamtąd powinien brać dane. Jak ktoś zapomniał to
    ustawić...

    http://ie.microsoft.com/testdrive/Graphics/ColorProf
    iles/Default.html

    m.