    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Jak o?ywi? pena USB?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Sat, 15 Mar 2014 16:05:05 +0100

    Dnia Sat, 15 Mar 2014 14:52:13 +0100, Mirek napisał(a):
    > W dzisiejszych czasach?

    Niekoniecznie w dzisiejszych, projekty sie pare lat tworzy.

    > Dysk ssd i wifi łączące się z domową siecią - w

    Mozna, ale to tez utrudnia i prad ciagnie.

    > domu sobie wybierasz co chcesz słuchać w samochodzie,

    Do tej pory nie potrafia w telefonie zrobic serwera plikow
    windows/samba kompatybilnego.

    > dodatkowo monitoring jeśli auto stoi pod chmurką,

    Nie stoi. Stoi w podziemnym garazu, czesto przez pare warstw zelbetu.

    > odczyt stanu kilometrów, danych gps itp.

    A po co to komu.

    No dobra, pomysl to jakis jest. Z drugiej strony to raczej narzekam ze
    nie potrafi czytac przez BT z telefonu - to calkiem przyjemne jak w
    aucie i w telefonie masz to samo, wychodzisz i kontynujesz sluchanie.

    > To jakim cudem potrafią np. ograniczyć czas nagrywania filmu w aparatach
    > do 15 minut (bo _mógłbyś_ nagrywać w kinie)?

    No nie wiem ... nagrywanie w kinie ... fatalna jakosc.
    A za pol roku sami wypuszcza na plycie.
    Moze jest w tym jakies uzasadnienie.

    > Jakim prawem pobierają
    > opłąty za _możliwość_ (ale i tak nie wolno) nagrywania materiałów
    > chronionych prawem autorskim?

    Ale to chyba nie one, tylko ci autorzy przekonali kogo trzeba w Sejmie

    > Jakie płyty?? Toż mówię że to przeżytek.
    > Płyta jest utrudnieniem a nie karta pamięci.

    Plyta jest utrudnieniem dla ciebie. Wielu sie na komputerach nie zna i
    utwory ma na plytach a nie kartach pamieci.

    > I montują je fabrycznie w samochodach?

    Fabrycznie to nie, ale tez ciekawe - Sony robi radia, ktore mu druga
    noge podcinaja.

    > Sony-emu ostatnio "rura zmiękła" - już karty SD akceptują.

    Ale to juz chyba od paru lat.

    > Chodzi o to, że nikt nie kupi płyty jak nie będzie jej gdzie włożyć.

    Ale plyt z muzyka nie kupie, tylko sobie na na plyty nagram.
    Taniej i lepiej (bo mniej plyt trzeba)
    Wiec tu nie o takie pieniadze chodzi.

    A tak prawde mowiac to chetnie wlaczam radio.
    A przeciez mogliby jak Pszemol pisze - radio satelitarne/internetowe,
    i 29$ miesiecznie

    J.