  • Data: 2014-03-15 22:27:08
    Temat: Re: [OT] Jak o?ywi? pena USB?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Sebastian Biały napisał:

    > Zmierzam do tego że twierdzenie jakoby to ograniczenie dennego systemu
    > plików MS miały wpływ na czas zapisu kamery jest śmieszne. Ogracznienie
    > czasu zapisu jest wyłacznie zamierzonym działaniem przez marketoidów. W
    > bezradność programistów nie dam wiary.

    Denny system plików MS w sposób bezpośredni ogranicza czas zapisu kamery,
    która korzysta z tego systemu -- to twierdzenie po prostu opisuje fakty.
    Czy komuś przyjdzie do głowy, by choćby palcem kiwnąć w celu przełamania
    tego oganiczenia -- to już inna sprawa. Mnie by nie przyszło. Nie przyszło
    by mi do głowy, że ktoś będzie chciał telefonem bergmanić jakieś nudne
    filmy z godzinnymi ujęciami.

    Jarek

    --
    Widziałem taką scenę kiedyś, na przykład, no ja wiem, na przykład zapala
    papierosa, nie? Proszę pana, zapala papierosa, i, proszę pana, patrzy,