  • 11. Data: 2012-05-22 07:11:54
    Temat: Re: Jak nie tracić dużo na samochodzie? bo nowy model...
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "Piotrek" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jpd95e$n4t$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    >
    > Tak sobie myślę że chyba najlepszą receptą nietracenia na samochodzie jest
    > kupowanie nowego auta rok - góra dwa po tym jak pojawi się nowy model.
    >
    > Przykładowo pojawiło się niedawno BMW serii 5 (F10) to warto kupić E39.
    > Jest nowy Hyundai i40 - doskonała okazja by nabyć Hyundai Sonata
    > (używanego).
    >
    > Potrzymać kilka lat aż pojawi się jeszcze nowszy model.
    >
    > Natomiast nie warto kupowac:
    >
    > Audi A3, nawet takiego starego z 1996 bo pojawi się niedługo nowy model i
    > zaraz spadną cenie również te najstarsze.
    >
    > Opla Corsy bo jak nic wymyślą do 2 lat coś nowego.

    Ja myślę że najlepiej trzymają cenę dopiero co wypuszczone modele. I to
    przez cały okres swojego żywota (auta). Czyli np jak pojawil sie nowy model
    i40 to kupić i40 bo nawet za 8-10 lat jak pojawi się i50 to i tak bedzie on
    trzymał wartość. Weź popatrz na ceny Astry H z początku produkci i Astry G z
    końca. Tak samo z Corsą i każdym innym modelem.

  • 12. Data: 2012-05-22 15:17:00
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Tak sobie myślę że chyba najlepszą receptą nietracenia na
    > samochodzie jest...

    ...niekupowanie auta w ogóle ;-). Szczerze mówiąc nie znam
    nikogo, kto by nie stracił na aucie :-). Oczywiście licząc
    czysto finansowo.

  • 13. Data: 2012-05-22 21:42:50
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-05-22 15:17, Robert_J pisze:

    > ...niekupowanie auta w ogóle ;-). Szczerze mówiąc nie znam nikogo, kto
    > by nie stracił na aucie :-). Oczywiście licząc czysto finansowo.

    Weroniki S. nie poznałeś?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 14. Data: 2012-05-25 09:13:13
    Od: hunchback <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 22 maja 2012 15:17:00 UTC+2 użytkownik Robert_J napisał:

    > ...niekupowanie auta w ogóle ;-). Szczerze mówiąc nie znam
    > nikogo, kto by nie stracił na aucie :-). Oczywiście licząc
    > czysto finansowo.

    Nie mogę się powstrzymać: seicento 1.1 sporting schumacher zakupione przeze mnie w
    2008 roku za 6500 zł sprzedałem w tym za... 6800 zł. Bez dokładania (elementy
    eksploatacyjne jak olej i raz klocki nie liczę). Stan idealny i przez te 4 lata
    przejechał 15 tysięcy kilometrów (drugie auto w rodzinie), no i wersja limitowana,
    ale jednak... ;)

  • 15. Data: 2012-05-25 09:45:56
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-05-22 07:11, Agent pisze:

    > Ja myślę że najlepiej trzymają cenę dopiero co wypuszczone modele.

    Może i cenę trzymają ale to jest testowanie chorób wieku dziecięcego.
    Więc nie wiem czy w sumie się opłaca. Zależy kto kupuje ;-) Czy ten co
    chce mieć nowy model czy ten co wie że po lifcie to dopiero nadawało się
    do jazdy. A do tego nie zawsze po lifcie jest lepiej (Almera N16;-) )
    Wszystko zależy...