    Subject: Re: Jak nie przek?adnia maglownica to co?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: twistedme <t...@o...pl>
    Date: Fri, 9 Sep 2016 15:25:38 +0200

    W dniu 2016-09-09 o 15:11, abn140 pisze:

    > cos mi sie wydaje ze jakby za duzo dokladasz do tego auta...
    > studnia bez dna?
    > liczyles sumarycznie ile tego bylo? ta akcja z .... co to bylo? dpf gdzie
    > pol auta poszlo na wymiane to pamietam....

    No właśnie niestety... Na początek wymiana rozrządu 1200zł, ale to
    norma. Diagnozowanie dpf i regeneracja w sumie wyszło jakieś 3000zł -
    dzięki wspaniałym mechanikom (a mogło być 800zł). Przekładnia
    regenerowana z wymianą 1000zł - jak widać najwyraźniej też
    niepotrzebnie. Przypuszczam, że to może jakaś pierdoła za 100zł, tylko
    weź tu znajdź kogoś, kto trafnie stwierdzi, co to dokładnie jest, bo
    wymiana w ciemno po kolei, to raczej sensu większego nie ma.

    Jak naprawię to rzeczywiście chyba go sprzedam, ale najgorsze jest to,
    że naprawdę lubię to auto...