  • Data: 2016-09-09 19:54:21
    Temat: Re: Jak nie przekładnia maglownica to co?
    Od: twistedme <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-09 o 18:45, ToMasz pisze:

    > znaczy że panowie naprawili coś co powodowało problemy,ale głupio było
    > się przyznać że to nie maglownica. tak więc maglownice też wyminili.
    > Pytanie jest takie: Czy świadomie coś naprawili czy nawet nie wiedzą że
    > im się udało? Jeśłi świadomie to za 100zł powinni Ci to naprawić. jak
    > nieświadomie, kup kolejną maglownice. Czy masz zwyczaj zabierania
    > starych części?
    >
    > ToMasz

    W przypadku maglownic (i nie tylko) regenerowanych jest taka praktyka,
    że zamawiasz na allegro czy gdziekolwiek regenerowaną, jedziesz do
    warsztatu, żeby podmienili, odsyłasz starą, warsztat bierze kasę za
    wymianę a regenerujący oddaje kaucję i tyle. Już widzę tego ping-ponga
    jak bym pojechał z mordą.

    - wiedziałem, że taka regenerowana to gówno, niech pan jedzie do tych,
    co regenerowali

    - ło panie, kto panu to montował? Toż to nie ma prawa działać.

    :)