  • Data: 2009-06-06 12:19:25
    Temat: Re: Jak nalezy dbać o akumulator litowo jonowy?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > Ktos je jednak kupuje. Nawet do Nokii sie sprzedaja :-)

    Nawet ja liczę się z możliwością takiego zakupu (chyba że Nokia e52
    okaże się jeszcze lepszym telefonem).

    > Choc przyznaje ze nie jestes jedyny ktory sie przyznaje do takiej
    > dlugowiecznosci.

    A nie może być tak, że że to telefony Nokii lepiej od innych dbają
    i wykorzystują możliwości akumulatorów? Wracając do pytania o mój
    sposób ładowania komórki -- czy telefony Siemensa nie informują
    o zakończeniu procesu ładowania i nie odłączają się od prądu?

    > Z tym ze Nokia nie robi baterii i nie znasz dnia ani godziny :-(

    W pewnym sensie (w tym samym) Nokia nie robi również telefonów.
    Na wszystkich akumulatorach mam nalepkę z napisem "Nokia", tak jak
    na telefonach. Nawet z hologramem. Jako "Made in" występuje tam
    Japan, China, Czech Republic, Germany. Nie mogę powiedzieć, żeby
    jedne były lepsze od drugich.

    --
    Jarek