  • Data: 2012-03-09 09:42:10
    Temat: Re: Jak najprosciej zrobic przezroczyste Tlo wokol glowy?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.03.2012 09:24, topek pisze:

    > zeby reszta byla przezroczysta bo chce potem te fotki wrzucic na kolorowe tlo.
    > Jak to najszybciej, najprosciej zrobic?

    Zapłacić specjaliście ;->

    > W jakim formacie zapisac plik, zeby byla przezroczystosc jak bede wklejal
    > zdjecia paszportowe na kolorowe tlo (juz nie przezroczyste) no i jakiego

    Polecam PNG

    > narzedzia do tego uzyc.

    Polecam GIMP

    > Jakby byl jakis prosty programik to byloby kul. Zaglebiac sie w gimpa dla
    > takiego zabiegu to chyba troche za duzo?

    Ale GIMP ma właśnie fajne narzędzia do tego - ja np. bawiłem się
    zdjęciem koszyka zakupowego dążąc do tego, żeby zawsze był to koszyk na
    dowolnym tle. Ładnie zadziałało narzędzie wypełnianie ustawione na opcję
    "usuwanie koloru". Poeksperymentujesz z ustawieniami i pójdzie ci
    szybciej i łatwiej niż ręczne wycinanki.