  • Data: 2012-03-09 21:48:26
    Temat: Re: Jak najprosciej zrobic przezroczyste Tlo wokol glowy?
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-03-09 10:02:49 +0000, de Fresz <d...@N...pl> said:

    > Włosy ścieżką? NIezły hardkor. Albo kupa.

    Albo prawidłowa szparówka.
    Przecież doskonale wiesz, że nie ma Jednej Świetnej Metody Pasującej Do
    Każdego Przypadku.

    Np. <http://m.onet.pl/_m/3482567a231434394dc9d069addcad2
    8,14,1.jpg>
    będzie wymagało innych metod niż
    <http://i.wp.pl/a/f/jpeg/25082/lakier440.jpeg>.
    ;>

    > Jeśli to ma być płaski kolor, to równie dobrze można odrazu mazać pędzlem.

    Tak - można robić co się chce - praktyka dowodzi, że lepiej jednak po kolei.

    > Że jak?!

    Że obrysowanie obiektu (krzywe) i zamiana na selekcję wychodzi dobrze,
    a mazanie gumką - wujowo.

    --
    Bydlę