  • 11. Data: 2010-12-27 18:38:46
    Temat: Re: Jak najprościej przełączać 2 grzałki szereg - równolegle?
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    PC wrote:

> [...]
    >>> 2. Styk 1 przełącznika do jednej strony połączonych grzałek, drugi na
    >>> masę.
    >>> 3. Styk 2 przełącznika do + zasilania (przez bezpiecznik, oczywiście)
    >>> 4. Styk 3 przełącznika do punktu połączenia grzałek
    >>> 5. Cewka przekaźnika do styku 3 przełącznika

    > Tu powinno być do styku 1 przełącznika bo inaczej po zadziałaniu
    > przekaźnika będzie zwarcie. Ale kumam w czym szum.

    Zgadza się, do 1. Moje szare komórki też już trochę zbielały :-)

    Waldek