  • Data: 2013-11-23 08:50:31
    Temat: Re: Jak można się nadziać w sklepie
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

    [...]
    > To jest dobre.
    > Dotyczy zakupu przecenionego automatycznego młynka do kawy z 2500,- na
    > 990,- który w domu okazał się szmelcem.
    >
    > Kobieta nie odpuściła. Napisała do sklepu pismo: "Nie wyrażam zgody na
    > zamianę sprzętu na inny w tej samej cenie, za jaką go zakupiłam, oraz
    > nie wyrażam zgody na zwrot pieniędzy". Dlaczego? Bo za 990 zł może
    > sobie kupić co najwyżej ręczny ekspres bez młynka, a nie automatyczny
    > z młynkiem. A ona chce taki, jaki miała, albo podobny.
    [...]
    > To jest cena jaką się powinno brać pod uwagę zakupów przecenionych
    > rzeczy.

    Jest na to jedna prosta recepta - nie sprzedawać przechodzonego
    towaru jako nówka, tylko oznaczać towar jako uszkodzony i wtedy już nie
    będzie mowy o żadnej "niezgodności z umową". :)

    Tak naprawdę stracony czas i nerwy ze strony klienta są nie do
    wycenienia, więc kto co sobie ceni bardziej.

    Nie używam Allegro, ale jest tam bodajże (przynajmniej w
    regulaminie, bo nie wiem jak często działa to w praktyce) taki wymóg, że
    jak nie wiadomo, czy towar jest sprawny, to należy go umieścić w dziale
    "Uszkodzone". To takie formalne zabezpieczenie przed sprzedażą jako
    dobre destruktów pod hasłem "Nie mam możliwości sprawdzenia, czy
    działa".

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]