  • 11. Data: 2010-08-01 06:41:36
    Temat: Re: Jak mieć samochód w nie-nudnym kolorze?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 31 Jul 2010 10:13:43 +0000, hubert depesz lubaczewski wrote:
    >przeglądam ostatnio katalogi samochodów nowych (pólka +/- 100-120k), i
    >niestety wszędzie: szary, grafit, biały, kremowy, czarny. jak się trafi
    >coś innego to najczęściej ciemny niebieski lub czerwony.

    Doloz troche to dostanies rozowe Porsche, czerwone Ferrari .. :-)

    J.

  • 12. Data: 2010-08-01 11:11:04
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 31 Jul 2010 13:24:04 +0200, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
    <e...@3...lp> wrote:

    >Generalnie - takie oczojebne kolorki są chyba zarezerwowane dla
    >kompaktów GTI.

    To ja mam kompakta GTi :))
    http://www.pixhost.org/show/1230/3240838_dsc00522.jp

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 13. Data: 2010-08-01 14:50:09
    Temat: Re: Jak mieae samochód w nie-nudnym kolorze?
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com>

    On 2010-08-01, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Doloz troche to dostanies rozowe Porsche, czerwone Ferrari .. :-)

    takie mnie nie bawią. zupełnie.

    a poza tym - na razie kupuje samochód dla rodziny, a nie dla siebie.

    depesz

    --
    Linkedin: http://www.linkedin.com/in/depesz / blog: http://www.depesz.com/
    jid/gtalk: d...@d...com / aim:depeszhdl / skype:depesz_hdl / gg:6749007

  • 14. Data: 2010-08-01 14:59:00
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-08-01 11:11, jerzu pisze:

    > To ja mam kompakta GTi :))
    > http://www.pixhost.org/show/1230/3240838_dsc00522.jp

    Mój brat też takiego kiedyś miał (2.8dTi). Potem białego (2.5dci). A
    teraz ma nówkę czerwońca (nie wiem z jakim silnikiem, ale wreszcie ma
    wygodną kabinę, klimę, itp.)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 15. Data: 2010-08-01 15:00:02
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-08-01 14:50, hubert depesz lubaczewski pisze:

    > takie mnie nie bawią. zupełnie.
    >
    > a poza tym - na razie kupuje samochód dla rodziny, a nie dla siebie.

    Cayenne nie spełnia warunku tatusiowozu? :>

  • 16. Data: 2010-08-01 15:13:55
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 01 Aug 2010 15:00:02 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > Cayenne nie spełnia warunku tatusiowozu? :>

    Zdecydowanie nie, to 110% mamusiowóz, nalepsze na świecie auto do odwożenia
    dzieciaków do szkoły, ex aequo z Range Roverem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 17. Data: 2010-08-01 15:35:55
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com>

    On 2010-08-01, Marcin "Kenickie" Mydlak <e...@3...lp> wrote:

    > Cayenne nie spełnia warunku tatusiowozu? :>

    za drogi. za tyle to sobie kupię zabawkę dla siebie, a nie samochód dla
    rodziny.

    depesz

  • 18. Data: 2010-08-01 18:18:07
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    Tez wlasnie rozwazam asx, w zwiazku z tym mam pytanie... Jezdziles nim
    moze, ewentualnie ogladales na zywo? Bo mi narazie tylko na zdjeciach
    udalo sie poogladac.

    Jak wyciszenie, jakosc tapicerki i plastikow? Bo z fotek to niestety
    wydaje mi sie porownywalnie do lancera, w którym bylo ponad norme
    plasticzano... :(

    Pozdr

  • 19. Data: 2010-08-01 18:57:51
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-07-31 17:23, *pavellz* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Tak czysto teoretycznie zastanawia mnie czy folia też działa w jakiś
    > sposób "antykorozyjnie"? W końcu jest to też jakaś bariera
    > pomiędzy wszystkimi zjadliwymi świństwami typu sól drogowa
    > a warstwą gołej blachy. Z drugiej strony elastyczność folii pozwala
    > unikać odprysków, redukcji zadrapań do gołego itp.

    W zasadzie nie. Trochę pomaga ale i zwiększa zagrożenie.
    Pomaga, bo jest dodatkowa przeszkodą w mechanicznym uszkodzeniu powłoki,
    a zwiększa zagrożenie tam gdzie się kończy (a są to zwykle zakładki), bo
    stanowi dodatkowe miejsce, gdzie może się gromadzić woda.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 20. Data: 2010-08-01 21:19:03
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com>

    On 2010-08-01, Konrad L <p...@o...pl> wrote:
> [...]
    > Jak wyciszenie, jakosc tapicerki i plastikow? Bo z fotek to niestety
    > wydaje mi sie porownywalnie do lancera, w którym bylo ponad norme

    oglądałem na żywo, ale ja nie jestem zbyt dobrym obserwatorem - dla mnie
    samochód służy do przemieszczenia z punktu a do punktu b, w miarę
    wygodnie. jakość tapicerki czy plastików - jakoś w ogóle nie zwracam na
    to uwagi, chyba, że jest straszliwa tragedia (vide renault megane cc).

    depesz