  • 31. Data: 2010-08-03 18:55:18
    Temat: Re: Jak mieć samochód w nie-nudnym kolorze?
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com>

    On 2010-08-03, Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> wrote:
    > A potem sprzedasz jeszcze taniej (panie, to malowane, pewnie
    > dzwonione albo co). Ale możesz pogadać z dealerem, niektórzy

    wiesz. jakbym miał się tym przejmować, to w ogóle nie powinienem nowych
    kupować, a jak kupować to trzymać aż sie nie rozpadnie.

    > (jak np. Subaru Koper), robią takie rzeczy.

    zobaczymy. co prawda subaru nie kupuję, ale może "miśkowaci" też
    potrafią.

    depesz

    --
    Linkedin: http://www.linkedin.com/in/depesz / blog: http://www.depesz.com/
    jid/gtalk: d...@d...com / aim:depeszhdl / skype:depesz_hdl / gg:6749007

  • 32. Data: 2010-08-04 09:32:53
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 03.08.2010 hubert depesz lubaczewski <d...@d...com> napisał/a:

    > czemu? zakładasz, że dołożenie kasy do samochodu który mi się podoba
    > jest nierealne.

    Nie, ale jak masz zamiar dołożyć poza określowy wyżej budżet to może łatwiej
    od razu zacząć szukać w wyższej półce, a tam może paleta kolorów jest większa ;)
    Zakładałem że trzymasz się w jakiś tam sposób widełek cenowych z pierwszego
    postu, jak zamierzasz go przekroczyć, to szukaj od razu do 150k i tam może
    jest ciekawiej.

    > czemu? kupię takie samo auto, po prostu drożej.

    Czyli szukając od razu drożej masz większy wybór :)

    > to jest możliwe. ale z drugiej strony to by znaczyło, że przesadzam
    > (albo mam nadmiar gotówki?! o to raczej bym sie nie podejrzewał) od
    > jakiś 3 lat.

    No hmm, pisałeś że teraz masz grafitowy ;)

    > myslę, że to po prostu kwestia priorytetów. dla niektórych jest
    > priorytetem jakość plastików, dla innych przyspieszenie, a ja chciałbym
    > mieć ten samochód który sobie wylosowąłem w jakims niebanalnym kolorze.

    A ja myślę że na stronach www nie ma wszystkiego co salon może zaoferować, malowanie
    od zera nowego auta to lekko poroniony pomysł, bo często można zamówić kolor
    indywidualnie i to będzie lepsza opcja. Jak masz coś na oku to zadzwoń/odwiedź
    salon i zapytaj co mają w tym temacie do zaoferowania. Często np zamówienia
    flotowe są w barwach firmowych i salony to robią, więc dla indywidualnego
    klienta też pewnie się da.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 33. Data: 2010-08-04 11:04:32
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com>

    On 2010-08-04, Sergiusz Rozanski <w...@s...com> wrote:
    > No hmm, pisałeś że teraz masz grafitowy ;)

    si. 4 latni grafitowy, i 2 letni pomarańczowy.

> [...]
    > flotowe są w barwach firmowych i salony to robią, więc dla indywidualnego

    w salonie byłem i gadałem. ale koleś z którym gadałem był albo mało
    kontaktowy, albo tego nie robią. stąd moje pytanie tu.
    ale jeśli ogólnie coś takiego istnieje, to po prostu poszukam innego
    dealera, lub skontaktuję się po prostu z importerem.

    depesz

  • 34. Data: 2010-08-05 12:06:57
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    Przypomiało mi się jak mój kolega kupował Forda Conecta dla firmy. Chciał
    koniecznie w niebieskim kolorze. Po długich negocjacjach okaząło się ze się
    da. Na któryms przeglądzie lakieru facet z ASO Stwierdził że szkoda że nowy
    samochód był już malowany. Okazało się zę salon we własnym zakresie go
    przemalował :) Kwestia kasy.

    Pogadaj u dilera. Mniej problemów będzie i może nawet sam kolor dobierzesz.