  • 381. Data: 2014-02-06 22:46:29
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    news:52f3f4b8$0$2208$65785112@news.neostrada.pl...

    > Z tym ze to od relatywnie niedawna. Jakies tam Biuro Informacji dlugo sie
    > organizowalo aby to zapewnic.

    Wiem, przecież pisałem o tym kilka razy.

    Wiwo

  • 382. Data: 2014-02-06 23:52:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2014-02-06 22:13, AZ pisze:
    >Nie. Materialne też.

    O ile sprawca byl ustalony. Albo jak byly tez szkody na osobie.
    http://www.ufg.pl/web/guest/szkoda-komunikacyjna-spr
    awca-nieustalony

    Ale tu jak rozumiem byl, bo inaczej nie byloby "bujania".

    J.

  • 383. Data: 2014-02-07 00:06:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2014-02-06 21:50, J.F pisze:

    >Wiesz, abstrahując od idiotyzmów które TS wypisuje, to jednak to
    >działa :) Zdarzało mi się podać adres wysyłki na miejsce gdzie
    >będę przebywał w określonym czasie i przesyłki dochodziły :)

    Z sadu tez ? Bo o ile wiem, to sa jakies klopoty.

    >Nie wpadło by mi jednak do głowy, by przekierowywać pocztę na
    >miejsce pobytu w czasie urlopu, szczególnie, że poczta ma moje

    No i o to chodzi. A Tomaszowi wpadlo ? Czy tak sobie mowi o
    teoretycznej mozliwosci, z ktorej jednak nawet sam nie korzysta.

    >upoważnienie do zostawiania przesyłek poleconych w skrzynce,
    >bez mojego podpisu :)

    Na pismach z sadu chyba nie dziala, bo potrzebuja zwrotki.
    A tymczasem pismo awizowane dwukrotnie uwaza sie za dostarczone i
    maszyna prawna idzie dalej ...

    >Pomysł z naklejkami debilny (już takie miałem) i tylko potwierdza
    >to co napisałem wcześniej - autor tych rewelacji nie ma bladego
    >pojęcia o wielu kwestiach, a papier w łapie uważa za coś ważniejszego
    >niż fakty, na podstawie których został wydany. O gratyfikacjach za
    >doniesienie na sąsiada za brak OC to nawet nie chcę się wypowiadać...

    No wiesz, akurat te gratyfikacje moglyby zadzialac.
    Zreszta UFG juz je rozdawal
    http://www.rankineo.com/kat/aktualnosci/ufg-coraz-le
    piej-wspolpracuje-z-policja/

    J.

  • 384. Data: 2014-02-07 00:31:08
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Thu, 06 Feb 2014 22:00:44 +0100, J.F wrote:
    > I ile z nich zawyzalo napiecie ?

    Jeden z trzech. Do 17V.

    > A w perspektywie powiedzmy 10 lat ?

    Tu już trudno mi powiedzieć. W rodzinie pamiętam ~5 takich przypadków na
    przestrzeni kilku lat licząc te moje.

    > Przyczyne uznaje ... ale bardziej ucierpi od rozladowania, czy od
    > jednego ladowania ?

    Wszystko zależy od tego jak będzie ładowany i jak długo stał rozładowany.

    > A jak ? Aku na gwarancji i bezobslugowe ..

    Najprościej pomiarem napięcia w stanie spoczynku.

    Tomek

  • 385. Data: 2014-02-07 00:33:37
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Thu, 06 Feb 2014 21:56:58 +0100, J.F wrote:

    > No to zalatwiasz z AC :-P

    Gorzej jak nie masz :)

    > A kiedy miales ten przypadek ? Bo jesli mi sie wydaje to UFG placi,
    > wystarczy sie pofatygowac tam gdzie masz OC.

    Kolizja w 2009r

    > A jednak ma i moj plan na twoja zachcianke jest swietny.

    Zbiera od niedawna, danych z przed kilku lat tam nie ma.

    Tomek

  • 386. Data: 2014-02-07 00:35:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

    Friday, February 7, 2014, 12:31:08 AM, you wrote:

    > Jeden z trzech. Do 17V.
    > Tu już trudno mi powiedzieć. W rodzinie pamiętam ~5 takich przypadków na
    > przestrzeni kilku lat licząc te moje.

    Skróć tego szczupaka...

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 387. Data: 2014-02-07 00:36:02
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Thu, 06 Feb 2014 21:50:12 +0100, J.F wrote:
    > ty zawsze przed wyjazdem na urlop prosisz o przesylanie korespondencji
    > na poste restante ?
    > To przestan, teraz pisma z sadu roznosi PGP, i z p.r. beda klopoty.

    Nie. Ja załatwiam takie sprawy u znajomego agenta. Jeśli już musiałbym
    dostać umowę pocztą, to wybrał bym taki termin w którym jetem w domu.
    Ciężko zakładać, że wyjeżdżasz na 2-3 tygodnie właśnie akurat w tym
    momencie jak kończy Ci się polisa.

    Tomek

  • 388. Data: 2014-02-07 00:39:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >dostać umowę pocztą, to wybrał bym taki termin w którym jetem w domu.
    >Ciężko zakładać, że wyjeżdżasz na 2-3 tygodnie właśnie akurat w tym

    Przeciez terminu polisy nie wybierasz. Jak kupiles auto, tak juz
    bedziesz placil.
    I co - zrezygnujesz z urlopu, bo polise trzeba ?

    J.

  • 389. Data: 2014-02-07 00:39:14
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Fri, 07 Feb 2014 00:35:26 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Skróć tego szczupaka...

    Rozumiem Wodzu RoManie, że Tobie regulatory nie padają. Dobra Twoja,
    tylko pogratulować :) Widać moim złomom daleko do Twoich wypasów.

    Tomek

  • 390. Data: 2014-02-07 00:40:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Kolizja w 2009r

    I co bylo dalej ?

    >Zbiera od niedawna, danych z przed kilku lat tam nie ma.

    No ale po co ci te sprzed lat ?

    J.