  • 341. Data: 2014-02-06 08:59:16
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 05 Feb 2014 23:40:05 +0000, Budzik wrote:

    > ? Znaczy nie zczytują kodu z recepty?
    > Nie sprawdzają sumy kontrolnej?
    > To jak rozliczają refundację? Zeszytem?

    > To prawda. Ale nawet wtedy jest suma kontrolna.

    Oczywiście, zczytują, ale to nie specjalnie pomaga gdy ktoś zrobił klona
    recepty i realizuje go w innej aptece - szczególnie recepty nie
    refundowanej. Czasami zdarzają się tak podrobione, że dopiero przy
    rozliczeniu refundacji wychodzi.

    Teraz pytanie czego to dowodzi w wątku o ściągalności opłat za OC? :)

    Tomek

  • 342. Data: 2014-02-06 09:08:33
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org> napisał w wiadomości

    > LoL, cepik nie ma informacji o OC - i twój misterny plan leży.

    Ludzie być może zaczną Cię traktować poważnie, jeśli zaczniesz sprawdzać
    zanim napiszesz kolejną bzdurę:

    https://www.msw.gov.pl/pl/bezpieczenstwo/cepik/3077,
    Jakie-informacje-zawiera-CEPiK.html

    Wiwo

  • 343. Data: 2014-02-06 09:31:32
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Thu, 06 Feb 2014 09:08:33 +0100, Wiwo wrote:

    > Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org> napisał w wiadomości

    > Ludzie być może zaczną Cię traktować poważnie, jeśli zaczniesz sprawdzać
> [...]

    No to teraz jeszcze napisz _od kiedy_ CEPIK zbiera te dane, i będzie
    wszystko jasne.

    Tomek

  • 344. Data: 2014-02-06 09:51:55
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    > No to teraz jeszcze napisz _od kiedy_ CEPIK zbiera te dane, i będzie
    > wszystko jasne.

    Przeczytaj jeszcze raz, co napisał J.F. i zastanów się, dlaczego jest to
    mało istotne?

    Wiwo

  • 345. Data: 2014-02-06 09:52:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

    Thursday, February 6, 2014, 8:37:33 AM, you wrote:

    [...]

    > Może tobie rzadko się zdarza, ja w swoich samochodach (w tym przypadku
    > dwóch różnych) wymieniłem regulator trzy razy w zeszłym roku.

    Snickersa?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 346. Data: 2014-02-06 09:57:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-06, Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> wrote:

    > Choćby kontrolować stan naładowania właśnie.

    A po co?

    Uwaga cytat:
    ------------
    Słyszałem, co więcej nawet wiem kiedy i z jaką intensywnością występuje.
    A dlaczego pytasz? Czyżby interesowało Cię jak bardzo ulega zasiarczeniu
    akumulator naładowany w 70%?

    Tomek
    ------------

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 347. Data: 2014-02-06 09:58:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-06, Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> wrote:

    > To poprosisz o wysłanie poste-restante do urzędu pocztowego gdzie
    > aktualnie przebywasz. Robisz masakryczne problemy z banalnej sprawy. Jak
    > Ci będzie zależało to odbierzesz.

    Dobre, dobre...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 348. Data: 2014-02-06 10:07:00
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-06, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:
    > Hello Tomasz,
    >
    > Thursday, February 6, 2014, 8:37:33 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Snickersa?
    >
    > [...]
    Czemu? Moze ma cos uwalone przy ladowaniu biorac pod uwage jego podejscie
    do sprawnosci ladowania :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 349. Data: 2014-02-06 10:13:23
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    > A ja nie rozumiem sensu nad spuszczaniem sie nad historia ubezpieczeniowa
    > samochodu sprzedanego 10 lat temu. Za duze czasu macie czy lubicie
    > udowadniac,
    > ze wielbladami nie jestescie?

    No, to już Ci odpowiedział. Wtedy to było dla nich istotne. Dziś zapewne już
    nie. Ale jako smętna historyjka potwierdzająca teorię, świetnie pasuje.
    Zauważ, że ma takich na pęczki. J.F. pisze, że uszkodzony regulator napięcia
    to rzadka usterka? A skąd, Tomasz w 2 samochodach 3 razy ostatnio je
    wymieniał.
    Policja jest wrażliwa na samochody na zagranicznych blachach, przez co jazda
    takim autem bez OC jest utrudniona? A skąd, on nie miał kontroli od 3 lat, a
    jeździ 5 różnymi samochodami w tym 2 były akurat na zagranicznych blachach!
    Kolizja z gościem bez OC? Oczywiście, ma taki przypadek w rodzinie!
    Ktoś pisze, że "maluchy" wyginęły i jest ich bardzo mało? A skąd! Akurat
    wczoraj jeden stał przed nim na myjni, inny ma pod blokiem. Taaarrraaa!
    Najpierw pisze: "Była możliwość zarobienia na podkablowaniu sąsiada nie
    posiadającego OC? Bo tutaj jest klu programu." a w kolejnym poście, że to
    była ironia, a parę akapitów dalej znowu, że podstawą systemu ma być
    płacenie za donoszenie.
    Od kilku lat jako podstawowy problem CEPIKU podaje się nadmiar aut w bazie,
    których już dawno nie ma na drogach? A skąd, Tomasz lepiej wie, że
    największym problemem CEPIKU jest _brak_ wpisanych aut, których stada jeżdżą
    po naszych drogach.
    Nie podaje źródeł, chociaż sam ich żąda, kiedy odsyłasz go, żeby dokształcił
    się w temacie i podał konkrety, to nie ma na to ochoty.
    Prosisz o liczby? Są "ogromne", "gigantyczne", "bardzo duże"...

    Obstawiam, że tatuś coś ubezpieczał i chciał na papierze zaświadczenie, że
    przez 10 lat z polisy nie było wypłacana szkoda.

    Dowcip polega na tym, że tradycyjnie już, nasz szanowny dyskutant, zabrał
    się za to od dupy strony...

    Na początku roku kumpel ubezpieczał pojazd. Poleciał do CUK, bo tam dostał
    najtańszą ofertę. Mieliśmy po drodze coś do załatwienia i z nim pojechałem.
    Trafiła nam się miła dziewczyna, gadka-szmatka zeszła na zniżki. Kumpel
    stwierdził, że ma maks, ona z uśmiechem, że sprawdzi. Zerka do kompa,
    rzeczywiście "parę" ładnych lat bez zdarzeń, więc wbija maksymalnego malusa.
    Zapytałem, czy może też sprawdzić moją historię - nie ma problemu. Podaje mi
    kartkę z tabelką od 2003r. (ostatnie 10 lat) gdzie są wyszczególnione
    wszystkie moje samochody i ich ubezpieczenia.
    Fakt numer 1: baza nie jest dokładna. Nie było tam jednej szkody. Płakać z
    tego powodu nie będę... ;-)
    Fakt numer 2: nie ubezpieczałem samochodów w PZU.

    Wiwo

  • 350. Data: 2014-02-06 10:17:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 06 Feb 2014 07:51:30 +0000 osobnik zwany Tomasz Stiller
    napisał:

    > Lol, wyjaśnisz za co tatulo siedzi na dołku, czy coś Ci się uroiło?

    widzisz. Sam potwierdzasz, że nie czytasz na co odpowiadasz.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?