  • 331. Data: 2014-02-06 00:40:03
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > Podawałem wielokrotnie. Otwarcie mówi się o 250000 takich pojazdów.

    To jest liczba o ktorej nawet ty mówisz, ze jest bzdurna bo.... i tu
    podajesz wiele problemów z bazami danych sprzed lat kilku i nastu.

  • 332. Data: 2014-02-06 00:40:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > Ale co to ma do rzeczy, ze nie ma Cię w domu. Wtedy dostajesz aviso.

    Ale jak mnie nie ma to nie odbiorę.
    Naprawde tak trudne do zrozumianie, ze czasami moze kogos 2-3 tygodnie w
    domu nie byc?

    > Różnica w kosztach między poleconym a nierejestrowanym jest pomijalna
    > przy kosztach polisy - nawet dla nadawcy detalicznego, a co dopiero
    > hurtownika.

    Kilka złotych.
    Pzy cenie polisy +-300 to moze byc jakies 1,5%.

    > Zakładam, że to już zależy od tego co powiesz przy kontroli. Jeśli po
    > pół roku od zawarcia polisy nadal nie masz naklejki, to nie liczył by
    > na pobłażliwość.

    to znaczy ze to bedzie uznaniowe?
    Czyli jak po dwóch tygodniach policjant zatrzyma mnie przy domu to tez sie
    nie wytłumacze?

  • 333. Data: 2014-02-06 00:40:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > Recepta w pierwszej kolejności jest weryfikowana ręcznie. Zdecydowana
    > większość już tutaj wpada. Brakuje podstawowych danych, gramatura
    > papieru się nie zgadza, pieczątki są wydrukowane itp. Po za tym są
    > pewne grupy środków, które same w sobie wzbudzają podejrzliwość.

    To prawda, sa leki ktore wzbudzaja czujnośc.

    > Piszesz, że każda recepta jest weryfikowana informatycznie - nie jest
    > to do końca prawda, bo nie w każdej aptece taka weryfikacja jest
    > wdrożona. W dwóch, z trzech aptek w jakich pracuje rodzinka nie ma tej
    > weryfikacji.

    ? Znaczy nie zczytują kodu z recepty?
    Nie sprawdzają sumy kontrolnej?
    To jak rozliczają refundację? Zeszytem?

    > I tak, ostatecznie sprawdzenie jest na etapie refundacji, ale pamiętaj
    > że nie każda recepta jest na lek refundowany. Bardzo często zdarzają
    > się recepty na leki pełnopłatne.

    To prawda. Ale nawet wtedy jest suma kontrolna.

  • 334. Data: 2014-02-06 08:37:33
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 05 Feb 2014 23:02:18 +0100, J.F wrote:

    > Nie biore, rzadko sie zdarza, a przeciez akumulator czesto pada, a po
    > wymianie regulator okazuje sie dobry.

    Może tobie rzadko się zdarza, ja w swoich samochodach (w tym przypadku
    dwóch różnych) wymieniłem regulator trzy razy w zeszłym roku. Problemy z
    regulatorem napięcia to z mojej perspektywy najczęstsza przyczyna padu
    akumulatorów.

    > Jakie ? Jak akumulator i alternator sa sprawne, to uzytkownik nie ma co
    > zaniedbywac :-P

    Nie ma - bez żartów? Wystarczy, że światła zostawi włączone na noc i
    pozamiatane, a potem już prostowniczek zrobi swoje.

    > Co ?

    Choćby kontrolować stan naładowania właśnie.

    Tomek

  • 335. Data: 2014-02-06 08:40:54
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 05 Feb 2014 21:54:00 +0000, AZ wrote:

    > A ja nie rozumiem sensu nad spuszczaniem sie nad historia
    > ubezpieczeniowa samochodu sprzedanego 10 lat temu.

    No i nie musisz rozumieć. Dla nas miało to wtedy sens a ja nie widzę
    potrzeby tłumaczenia się dlaczego.

    Tomek

  • 336. Data: 2014-02-06 08:43:32
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 05 Feb 2014 22:43:29 +0100, J.F wrote:
    > Bezbolesnie to moze byc:
    > a) nie robic nic, w koncu sam piszesz ze mowa o jakis 1%, z czego pewnie
    > polowa nie jezdzi, albo nie istnieje, a jak nawet jezdzi, to mamy kary i
    > regresy w sam raz,

    No, no. W sam raz wg Ciebie, gorzej jak musisz się użerać ze sprawą
    rozbitego samochodu przez n-lat i nadal końca nie widać. Zapytam wprost,
    miałeś kolizję z takim bez OC? Ja miałem taki przypadek w rodzinie, więc
    wiem co to za gehenna jest.

    > b) amnestie wprowadzic i umozliwic wyrejestrowanie starych pojazdow,
    > moze sie liczba nieubezpieczonych zmniejszy,

    Wesoły jesteś ;)

    > d) cepik niech wysle powiadomienia do osob u ktorych nie stwierdza OC,

    LoL, cepik nie ma informacji o OC - i twój misterny plan leży.

    Tomek

  • 337. Data: 2014-02-06 08:44:52
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 05 Feb 2014 23:40:03 +0000, Budzik wrote:

    > Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > To jest liczba o ktorej nawet ty mówisz, ze jest bzdurna bo.... i tu
    > podajesz wiele problemów z bazami danych sprzed lat kilku i nastu.

    Zacytujesz mnie? Moim zdaniem ta liczba może być zaniżona przez ten
    burdel w bazach...

    Tomek

  • 338. Data: 2014-02-06 08:50:43
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    > Ale jak mnie nie ma to nie odbiorę.
    > Naprawde tak trudne do zrozumianie, ze czasami moze kogos 2-3 tygodnie w
    > domu nie byc?

    To poprosisz o wysłanie poste-restante do urzędu pocztowego gdzie
    aktualnie przebywasz. Robisz masakryczne problemy z banalnej sprawy. Jak
    Ci będzie zależało to odbierzesz.

    > Kilka złotych.
    > Pzy cenie polisy +-300 to moze byc jakies 1,5%.

    No i?

    > to znaczy ze to bedzie uznaniowe?
    > Czyli jak po dwóch tygodniach policjant zatrzyma mnie przy domu to tez
    > sie nie wytłumacze?

    Nie mam pojęcia czy się wytłumaczysz przed Policjantem. Ja nie
    postulowałem żadnych zmian w taryfikatorze mandatów :)

    Tomek

  • 339. Data: 2014-02-06 08:51:30
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 05 Feb 2014 21:24:33 +0000, masti wrote:

    > w kółko to kręcisz i nie odpowiadasz na konkretne pytania. A tatulo
    > siedzi na dołku i czeka aż sad się zapyta ubezpieczyciela. A ten am 30
    > dni na odpowiedź. Sędziemu się nie spieszy

    Lol, wyjaśnisz za co tatulo siedzi na dołku, czy coś Ci się uroiło?

    Tomek

  • 340. Data: 2014-02-06 08:56:23
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    > Bo to sa dwie różne sprawy.

    Nie. Nadal chodzi o jedną i tą samą sprawę. Nie płacenie polisy OC, czy
    ktoś nie płacił wcześniej czy nie płaci teraz nie ma znaczenia.

    > A w jaki sposób naklejki rozwiążą sprawę sprzed 10 lat?

    Bo stary ściemniacz, któremu do tej pory się udawało będzie widoczny jak
    na dłoni bez ten naklejki.

    > No własnie...
    > A przeciez wiadomo, ze prawie ich juz nie ma...

    No to udowodnij proszę, że ich nie ma. Wczoraj jeden przede mną wjeżdżał
    na myjnię. Pod moim domem stoi zaparkowany inny. Faktycznie, nie ma.

    Nadal nie udowodniłeś mi tego, że powołuje się na marginalnie nie
    poprawne dane - czekam.

    Tomek