  • 301. Data: 2014-02-05 18:50:51
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 05 Feb 2014 14:08:16 +0000, masti wrote:

    > uszka po sobie i chodu?

    Bynajmniej. Po prostu nie chce mi się w kółko odpowiadać na te same
    pytania.

    Tomek

  • 303. Data: 2014-02-05 19:00:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > Ogólnie - możliwie bezbolesnego rozwiązania jak zmusić nie płacących za
    > polisy OC do ich wykupienia.

    To nie jest odpowiedź na moje pytanie.
    Nie prosiłem o odpowiedź ogólnie, tylko szczegółowo.

  • 302. Data: 2014-02-05 19:00:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > Tylko co z tego, że jest w bazie cepiku, skoro nie ma tam informacji o
    > historii ubezpieczenia. Zatem z punktu widzenia tej dyskusji w
    > zasadzie mogło by go nie być. Inna sprawa, że w ten sposób można
    > udowodnić, że jednak część martwych dusz to jednak żywe samochody.

    Bo ubezpieczenia masz w UFG.
    Połączone bazy i widać gdzie brakuje polisy.

    > Pisałem o tym od samego początku. Chodzi o ułatwienie wykrycia
    > samochodów bez ważnych polis OC. Skala problemu nie ma w tym przypadku
    > znaczenia, czy tych samochodów jest milion, czy ćwierć miliona - sens
    > pozostaje taki sam.

    ROTFL
    Skala problemu ma podstawowe znaczenie.
    Po co wprowdzac jakies rozwiazanie, ktore odnosi sie do problemu ktory nie
    istnieje lub jest marginalny?

  • 304. Data: 2014-02-05 19:00:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > Naklejka miała by zastąpić potwierdzenie zawarcia polisy, które
    > zazwyczaj każdy z nas wozi z DR. Zatem brak naklejki = brak
    > potwierdzenia = mandat za brak papieru wg. taryfikatora.

    To wracajac do pytania - co mam zrobic jak zawieram polise zdalnie,
    naklejke dostane za dwa tygodnie albo i za miesiac a jezdzic chce juz i
    teraz?

  • 305. Data: 2014-02-05 19:00:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > Im dalej w czasie, tym większy problem z dokopaniem się do prawdy.
    > Logicznym było by założenie, ze najpierw wezmą się za sprawy
    > najświeższe.

    A po co chcesz dogrzebywac sie do prawdy wstecz?
    System jest sukcesywnie uszczelniany.
    Co da szukanie jakis zezłomowanych kilka lat temu samochodów w kontekscie
    obecnych polis i aut?

  • 306. Data: 2014-02-05 19:27:17
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 05 Feb 2014 18:00:14 +0000, Budzik wrote:

> [...]
    > System jest sukcesywnie uszczelniany.
    > Co da szukanie jakis zezłomowanych kilka lat temu samochodów w

    Jasne, jest sukcesywnie uszczelniany. Ale to nie rozwiąże problemów,
    które narosły z czasem. Masa samochodów jeździ bez polis OC. To je trzeba
    wyłapać.

    Tomek

  • 307. Data: 2014-02-05 19:28:48
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 05 Feb 2014 18:00:13 +0000, Budzik wrote:

> [...]
    >>
    > To wracajac do pytania - co mam zrobic jak zawieram polise zdalnie,
    > naklejke dostane za dwa tygodnie albo i za miesiac a jezdzic chce juz i

    Mieszasz w Mozambiku, że polecone priorytety idą do Ciebie miesiąc?
    No to pytanie również już odpowiadałem. Możesz jeździć na tymczasowym
    potwierdzeniu, które wydrukujesz sobie w domu.

    Tomek

  • 308. Data: 2014-02-05 19:30:52
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    > Bo ubezpieczenia masz w UFG.
    > Połączone bazy i widać gdzie brakuje polisy.

    Wskazywałem już w tym wątku przypadek z życia wzięty, który pokazuje że w
    bazie UFG są dziury. Po samochodzie mojego Taty nie ma śladu w UFG,
    pomimo że miał wykupywane ubezpieczenie.

    > ROTFL Skala problemu ma podstawowe znaczenie.
    > Po co wprowdzac jakies rozwiazanie, ktore odnosi sie do problemu ktory
    > nie istnieje lub jest marginalny?

    Wg. aktualnych danych 250000 _jeździ_ bez polis OC. To jest marginalny
    problem?

    Tomek

  • 309. Data: 2014-02-05 19:49:40
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org> napisał w wiadomości

    > Cóż, po prostu niczego nie dowiodłeś.

    Za to Tobie się udało... He, he, he...
    Przekonałeś aż jednego dyskutanta. Brawo. Chylę czoła przed mistrzem
    dyskusji i siły argumentu.

    Wiwo

  • 310. Data: 2014-02-05 19:53:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > Na pewno jest weryfikowana przez farmaceutę - lewiznę wykryć bardzo
    > łatwo. Tutaj było by podobnie.

    Nie wiem co chciałes przez to powiedziec.
    Podważasz to co napisałem?

    Pisze ci ze jest sprawdzana automatycznie, potem jeszcze drugi raz podczas
    rozliczania refundacji.