  • 131. Data: 2014-02-03 23:12:06
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Mon, 03 Feb 2014 23:01:55 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > I kto tu z siebie idiotę znowu zrobił?

    To Ty sobie ubzdurałeś, jakie ubezpieczenie miałem na myśli jedynie po
    zwrocie "w życiu prywatnym". Dalej w tej gałęzi wątku dyskusja trwała i
    ostatecznie skwitowałem to stwierdzeniem, że chodzi najpewniej o NNW.
    Chcesz cytat? Proszę bardzo:

    On Mon, 03 Feb 2014 19:52:23 +0000, Tomasz Stiller wrote:

    > Tutaj to raczej NNW ;)
    >
    > Tomek

    Oczywiście tego nie doczytałeś, zamiast tego dwie i pół godziny później
    zarzucasz mi brak obycia. Ty się dobrze czujesz?

    Najwyraźniej brak obycia występuje u Ciebie, brak obycia z komputerem.
    Albo brak obycia ze swoim gniewem. Weź ty sobie chłopie odpuść, w Twoim
    wieku szkoda zdrowia. Jeszcze Ci żyłka strzeli na tych próbach
    przywalenia mi z każdej strony.

    Tomek

  • 132. Data: 2014-02-03 23:20:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-03, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:

    > P.S. Wiesz że najwięcej w Polsce zarejestrowanych jest Fiatów 126p? To są
    > dane z tej samej statystyki z której ktoś wymyślił te 250000 samochodów bez
    > OC.

    Ale jaka to satysfakcja podjebac sasiada co gnije samochod(y) na podworku :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 133. Data: 2014-02-03 23:22:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

    [...]

    > Jeszcze Ci żyłka strzeli na tych próbach przywalenia mi z każdej
    > strony.

    Dziecko, ja ci nic nie muszę przywalać. Sam sobie to robisz. Jaki
    temat byś nie ruszył - głupka z siebie robisz. I nie potrafisz tego
    wziąć na klatę.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 134. Data: 2014-02-03 23:22:59
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Mon, 03 Feb 2014 23:04:49 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Po raz kolejny - chyba ty, niewydarzony ormowcu.
    >
    > Między nami jest dość podstawowa różnica - ja się nie chowam za
    > anonimizującym serwerem i występuję tu z całkowicie otwartą przyłbicą.
    > A tym pozwalasz sobie na zachowanie licujące gówniarzowi, z daleka,
    > anonimowo.

    Różnica między nami chamie jest taka, że ja nie wyjeżdżam przy pierwszej
    lepszej okazji z obelgami jak kończą mi się argumenty. Obserwuję Cię
    tutaj na grupie od jakiegoś czasu i niestety widzę, że lubisz się tak
    zachowywać.

    To typowe zachowanie małego zakompleksionego siusiaka z jakiegoś zadupia.
    Zza klawiatury komputera straszny kozak, ale w życiu cicha myszka.

    Tomek

  • 135. Data: 2014-02-03 23:26:09
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Mon, 03 Feb 2014 23:03:23 +0100, Tomasz Pyra wrote:

    > Tak - są to nieistniejące samochody.
    > Byty znajdujące się w bazach danych wyłącznie z powodu urzędniczego
    > bajzlu, spowodowanego z kolei tym, że do niedawna mało kto zadawał sobie
    > trud wyrejestrowania pojazdu.

    Ale masz jakiekolwiek dane na podparcie tej teorii? Gdyby było tak jak
    mówisz, że faktycznie do niedawna mało kto wyrejestrowywał pojazd to nie
    rozmawiali byśmy o 250 tysiącach, tylko milionach takich bytów.

    > P.S. Wiesz że najwięcej w Polsce zarejestrowanych jest Fiatów 126p? To
    > są dane z tej samej statystyki z której ktoś wymyślił te 250000
    > samochodów bez OC.

    Nie wiedziałem.

    Tomek

  • 136. Data: 2014-02-03 23:30:48
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Mon, 03 Feb 2014 23:22:08 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Dziecko, ja ci nic nie muszę przywalać. Sam sobie to robisz. Jaki temat
    > byś nie ruszył - głupka z siebie robisz. I nie potrafisz tego wziąć na
    > klatę.

    Jakże malutki i mało znaczący musi być RoMan, że przez całe życie nauczył
    się tylko w niewybredny sposób atakować innych. Smutno Ci z oczu patrzy,
    wąs spuszczony. Coś musi być na rzeczy...

    Tomek

  • 137. Data: 2014-02-03 23:35:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

> [...]
    > To typowe zachowanie małego zakompleksionego siusiaka z jakiegoś zadupia.
    > Zza klawiatury komputera straszny kozak, ale w życiu cicha myszka.

    Nie jesteś w stanie mnie obrazić - nie masz zdolności do tego, głupawy
    anonimie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 138. Data: 2014-02-03 23:39:07
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Mon, 03 Feb 2014 23:35:13 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Nie jesteś w stanie mnie obrazić - nie masz zdolności do tego, głupawy
    > anonimie.

    Zapomniałeś, że to Twoja taktyka. Zamiast dyskutować wymieniając
    argumenty obrażasz. Mentalnie poziom podstawówki.

    Tomek

  • 139. Data: 2014-02-03 23:54:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

    > Zapomniałeś, że to Twoja taktyka. Zamiast dyskutować wymieniając
    > argumenty obrażasz.

    Już ci to napisałem - nie jesteś partnerem do dyskusji.

    > Mentalnie poziom podstawówki.

    Wyższego poziomu nie znasz.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 140. Data: 2014-02-04 00:04:17
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Mon, 03 Feb 2014 23:54:22 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Już ci to napisałem - nie jesteś partnerem do dyskusji.

    Skoro nie jestem, to po jakiego wuja ze mną rozmawiasz? Dowartościowujesz
    się jakoś w ten sposób?

    Tomek