  • 121. Data: 2014-02-03 22:33:18
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

    > Ależ nie ma. Możesz podkablować na sąsiada bez OC, ale nie dostaniesz za
    > to żadnej nagrody. Dlatego większości się zupełnie nie chce - po co
    > tracić czas.

    Daj nagrody, to zaraz każdy każdego zacznie kablować, bo ,,może akurat
    trafi".

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 122. Data: 2014-02-03 22:34:53
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Mon, 03 Feb 2014 22:29:06 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Za moich czasów uczono szacunku dla starszych i dziękowania za
    > wyprowadzenie z błędu.

    > Piszesz do lustra, analfabeto?

    Najwyraźniej chamie, nie nauczono cię czytać.

    Tomek

  • 123. Data: 2014-02-03 22:36:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

    > Za to masz chęci dojebywania dyskutantom na grupie? Żebyś Ty jeszcze
    > chłopie wymyślił coś odkrywczego - ale nawet obelgi kopiujesz od RuMuna.

    Naprawdę się prosisz...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 124. Data: 2014-02-03 22:37:23
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Mon, 03 Feb 2014 22:33:18 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Daj nagrody, to zaraz każdy każdego zacznie kablować, bo ,,może akurat
    > trafi".

    Gdyby Ci się chciało przeczytać pierwszy post, zamiast wyjeżdżać
    docinkami, być może zrozumiał byś jak prosto odsiać takie zachowanie. No,
    ale skoro nie chciało Ci się przeczytać, to nie ma o czym dyskutować.

    Widać dla Ciebie brak OC to sprawa normalna i nie widzisz w tym żadnego
    problemu. Mam tylko nadzieję, że żaden miły bez polisy nie rozwali Ci
    samochodu. Ja już miałem taką przeprawę i nie życzę nikomu.

    Tomek

  • 125. Data: 2014-02-03 22:38:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

    > Najwyraźniej chamie, nie nauczono cię czytać.

    Wzbogać słownictwo, buraku.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 126. Data: 2014-02-03 22:39:23
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Mon, 03 Feb 2014 22:32:11 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Dobrowolne ubezpieczenie ze słowami ,,w życiu prywatnym" jest
    > ubezpieczeniem OC. Odszkodowanie w związku ze spadającą dachówką możesz
    > uzyskać z ubezpieczenia NNW. Minimum obycia...

    Doczytaj wątek do końca, zanim zaczniesz odpowiadać, może wtedy nie
    będziesz z siebie robił takiego idioty. Patrz mój post z 20:52.

    Tomek

  • 127. Data: 2014-02-03 22:41:09
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Mon, 03 Feb 2014 22:38:12 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Wzbogać słownictwo, buraku.

    Masz coś jeszcze do powiedzenia chamie? Publicznie wystawiasz sobie
    świadectwo...

    Tomek

  • 128. Data: 2014-02-03 23:01:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

    Robisz znowu sieczkę z postów, żeby udowodnić jakąś chorą rację.
    Poprzednia kwestia brzmiała:
    ===8<===
    ===8<===
    > Doczytaj wątek do końca, zanim zaczniesz odpowiadać, może wtedy nie
    > będziesz z siebie robił takiego idioty. Patrz mój post z 20:52.

    I kto tu z siebie idiotę znowu zrobił?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 129. Data: 2014-02-03 23:03:23
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 3 Feb 2014 18:39:54 +0000 (UTC), Tomasz Stiller napisał(a):

    > Owszem, niemniej takie dane są podawane publicznie. Widzisz tutaj jakieś
    > wypaczenie?

    Tak - są to nieistniejące samochody.
    Byty znajdujące się w bazach danych wyłącznie z powodu urzędniczego bajzlu,
    spowodowanego z kolei tym, że do niedawna mało kto zadawał sobie trud
    wyrejestrowania pojazdu.

    W rzeczywistości dawno zezłomowane tudzież zgniłe i nawet jeśli właściciel
    nie dopełnił kiedyś tam procedury wyrejestrowania go, to obowiązkiem
    posiadania OC objęte są wyłącznie POJAZDY, a nie dowody rejestracyjne tych
    pojazdów. A więc coś co rzeczywiście przestało być pojazdem, obowiązkiem
    ubezpieczania nie jest już objęte i w UFG dobrze o tym wiedzą.
    Dlatego też kar za brak OC kierowane są tam gdzie dany pojazd ma dziurę w
    ubezpieczeniu, a potem pojawił się jakiś ruch w CEPiK - ktoś kupił nowe
    ubezpieczenie albo sprzedał/kupił pojazd.

    P.S. Wiesz że najwięcej w Polsce zarejestrowanych jest Fiatów 126p? To są
    dane z tej samej statystyki z której ktoś wymyślił te 250000 samochodów bez
    OC.

  • 130. Data: 2014-02-03 23:04:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

    > Masz coś jeszcze do powiedzenia chamie? Publicznie wystawiasz sobie
    > świadectwo...

    Po raz kolejny - chyba ty, niewydarzony ormowcu.

    Między nami jest dość podstawowa różnica - ja się nie chowam za
    anonimizującym serwerem i występuję tu z całkowicie otwartą przyłbicą.
    A tym pozwalasz sobie na zachowanie licujące gówniarzowi, z daleka,
    anonimowo.

    --
    Best regards,
    RoMan