  • 91. Data: 2014-02-03 20:45:04
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > A jak obok bedzie stal przechodzien i ten samochod z kolkow spadnie mu na
    > noge, to kto za to zaplaci?
    Żartujesz, prawda?
    Jak "przechodzień" lezie gdzie nie trzeba, to jest sobie sam winien. :)
    WOJO

  • 92. Data: 2014-02-03 20:46:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 03 Feb 2014 20:35:40 +0100 osobnik zwany WOJO napisał:

    > Gdzieś tam w moich wypowiedziach widzisz jakieś konkretne cyferki?

    no właśnie nigdzie

    > Koszty sądowe będą dokładnie takie same w przypadku UFG, jak TU.

    UFG jest rodzajem reasekuratora. nie koniecznie musi walczyć sądowo o
    każdy grosz.

    > Aaa, to po to się zakłada TU, by rąbać klienta, a nie ponosić ryzyka. To
    > teraz wszystko jasne.

    a co ty myślałeś? Że TU są organizacjami chartytatywnymi?

    > My założymy TU, a o regres niech się martwi UFG - tak się kręci lody, a
    > ja głupi tyle lat w nieświadomości żyję.

    załóż. Skoro to taki super interes. Na co czekasz?

    > OK. Mam już nie tankować na Orlenie gazu? Poleć jakąś lepszą stację,
    > gdzie zatankuję coś lepszego do spalania. Pozdrawiam.
    > WOJO

    może jakbys ten LPG tankował do samochodu a nie do płuc

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 93. Data: 2014-02-03 20:46:08
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Mon, 03 Feb 2014 09:41:34 +0000, masti wrote:

    > ale po co robić coś co już jest?

    Ależ nie ma. Możesz podkablować na sąsiada bez OC, ale nie dostaniesz za
    to żadnej nagrody. Dlatego większości się zupełnie nie chce - po co
    tracić czas.

    Tomek

  • 94. Data: 2014-02-03 20:47:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 03 Feb 2014 19:46:08 +0000 osobnik zwany Tomasz Stiller
    napisał:

    > Ależ nie ma. Możesz podkablować na sąsiada bez OC, ale nie dostaniesz za
    > to żadnej nagrody. Dlatego większości się zupełnie nie chce - po co
    > tracić czas.

    a do skarbowego jakos donoszą mimo, że też nic z tego nie mają

  • 95. Data: 2014-02-03 20:47:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 03 Feb 2014 19:44:17 +0000 osobnik zwany Tomasz Stiller
    napisał:

    > Ubezpieczalnia, w której wykupiłeś dobrowolne ubezpieczenie w życiu
    > prywatnym ;)

    ale tylko OC. Bo jak wykupiłeś AC to nie :)

  • 96. Data: 2014-02-03 20:51:36
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Mon, 03 Feb 2014 19:47:23 +0000, masti wrote:

    > a do skarbowego jakos donoszą mimo, że też nic z tego nie mają

    Ale tylko wtedy, jak ktoś komuś bardzo mocno za skórę zalezie. Tutaj
    motywacją ma być możliwość łatwego zarobku, co w zasadzie może
    drastycznie podnieść wykrywalność przypadków braku polisy. Pisałem o tym
    w pierwszym poście.

    Tomek

  • 97. Data: 2014-02-03 20:52:23
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Mon, 03 Feb 2014 19:47:56 +0000, masti wrote:

    > ale tylko OC. Bo jak wykupiłeś AC to nie

    Tutaj to raczej NNW ;)

    Tomek

  • 98. Data: 2014-02-03 20:52:50
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > może jakbys ten LPG tankował do samochodu a nie do płuc
    Impertynencje zachowaj proszę dla siebie.
    Zacznij myśleć, to nie boli.
    Naród, który nie myśli jest narodem podbitym.
    W tym wątku zaproponowałem luźny temat do rozważań i przemyśleń.
    Kto chce niech się zastanowi, kto nie chce niech myśli, że obecny system
    jest idealny.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 99. Data: 2014-02-03 20:54:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 03 Feb 2014 19:51:36 +0000 osobnik zwany Tomasz Stiller
    napisał:

    weź coś zrób z wątkowaniem bo na mój post odpowiadasz pod swoim

  • 100. Data: 2014-02-03 20:55:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 03 Feb 2014 20:52:50 +0100 osobnik zwany WOJO napisał:

> [...]
    > luźny temat do rozważań i przemyśleń. Kto chce niech się zastanowi, kto
    > nie chce niech myśli, że obecny system jest idealny.

    to może zacznij pisać z sensem i konkretnie. nie odpowiedziałeś na żadne
    pytanie. Znaczy troll.