  • 101. Data: 2014-02-03 20:57:37
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Mon, 03 Feb 2014 19:54:57 +0000, masti wrote:

    > weź coś zrób z wątkowaniem bo na mój post odpowiadasz pod swoim

    To jest chyba jakiś bug z czytnikiem. Problem w tym, że nie bardzo jest
    sensowna alternatywa na ten system :\

    Tomek

  • 102. Data: 2014-02-03 20:59:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-03, Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> wrote:

    > Ojej, tak nisko upadłeś, że nie potrafisz nawiązać _jakiejkolwiek_
    > dyskusji tylko od razu atakujesz personalnie? A może tak bardzo zabolała
    > Cię moja uwaga o tym, że nie doczytałeś mojego pierwszego posta :>

    No niestety nie mam co czytac bo nie zrozumiem tego nigdy, nie mam
    we krwi checi dojebania sasiadowi.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 103. Data: 2014-02-03 21:00:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-03, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> wrote:

    > A jak spadnie Ci na głowę dachówka, którą zwiało nie-wiadomo-skąd
    > (huragan był, dużo dachówek latało), to kto zapłaci?

    Jak to kto? Wlasciciel dachowki a pozniej niech idzie z regresem do
    wlasciciela huraganu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 104. Data: 2014-02-03 21:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > A nie jeżdżą?, powołuje się na publicznie dostępne dane - a te mówią o
    > 250000 samochodach bez aktualnej polisy OC.

    Czy mogłbys odniesc sie do drugiej czesci tego pytania ktorą sobie radośnie
    wyciąłes?

    > I zajmuje się, ale nie dość skutecznie, w takim przypadku mogli by pomóc
    > "uczynni" obywatele ;)

    To nalezy poprawić działanie tego co juz jest czy wprowadzac cos zupełnie
    nowego?

    > Z tego samego miejsca, z którego dostajesz potwierdzenie zawarcia umowy.

    Ale potwierdzenie dostaje np. 2 tygodnie po zawarciu umowy.
    Co przez te dwa tygodnie? Nie mogę jeżdzic?

    Coraz lepiej...
    A kto ma te nagrody płacic?

  • 105. Data: 2014-02-03 21:01:12
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > No niestety nie mam co czytac bo nie zrozumiem tego nigdy, nie mam
    > we krwi checi dojebania sasiadowi.
    Bo to przychodzi z wiekiem...
    Sorry - stary jesteś.
    :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 106. Data: 2014-02-03 21:01:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-03, WOJO <s...@a...unknown.hehe> wrote:
    > Żartujesz, prawda?
    > Jak "przechodzień" lezie gdzie nie trzeba, to jest sobie sam winien. :)

    Tak, zartowalem :-) Dla mnie ten przepis to jeden z najbardziej kretynskich
    przepisow w tym kraju. Stoi motocykl od 2 miesiecy w garazu, drugi samochod
    pol roku ale OC trzeba placic, a i taki kretynski przepis jak widac ma
    poparcie niektorych...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 107. Data: 2014-02-03 21:02:53
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Jak to kto? Wlasciciel dachowki a pozniej niech idzie z regresem do
    > wlasciciela huraganu.
    Prawie się popłakałem...ze śmiechu.
    :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 108. Data: 2014-02-03 21:03:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-03, masti <g...@t...hell> wrote:

    > a do skarbowego jakos donoszą mimo, że też nic z tego nie mają

    Jak to nie maja? Moga zasnac z usmiechem na twarzy, ze udalo sie komus
    dojebac :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 109. Data: 2014-02-03 21:06:16
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Mon, 03 Feb 2014 19:59:15 +0000, AZ wrote:
    > No niestety nie mam co czytac bo nie zrozumiem tego nigdy, nie mam we
    > krwi checi dojebania sasiadowi.

    Za to masz chęci dojebywania dyskutantom na grupie? Żebyś Ty jeszcze
    chłopie wymyślił coś odkrywczego - ale nawet obelgi kopiujesz od RuMuna.

    Tomek

  • 110. Data: 2014-02-03 21:14:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 03 Feb 2014 19:57:37 +0000 osobnik zwany Tomasz Stiller
    napisał:

    > To jest chyba jakiś bug z czytnikiem. Problem w tym, że nie bardzo jest
    > sensowna alternatywa na ten system :\
    >
    > Tomek

    teraz dobrze. W sumie ciekawe jak to zrobiłeś bo mój nigdy na taki pomysł
    nie wpadł :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?