  • 81. Data: 2014-02-03 20:27:40
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Bez znaczenia. Obowiązek posiadania OC jest nawet wtedy, gdy z samochodu
    > dawno ukradli koła.
    I to też jest bzdura do kwadratu. Mam pojazd, którym nie mogę lub nie chcę
    się poruszać i nie mogę nie płacić za niego podatku OC!
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 82. Data: 2014-02-03 20:27:46
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-03, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Piekne miec takiego ZOMO sasiada jak Ty...

    Oczywiscie mialem na mysli ORMO.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 83. Data: 2014-02-03 20:29:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-03, WOJO <s...@a...unknown.hehe> wrote:
    > I to też jest bzdura do kwadratu. Mam pojazd, którym nie mogę lub nie chcę
    > się poruszać i nie mogę nie płacić za niego podatku OC!

    A jak obok bedzie stal przechodzien i ten samochod z kolkow spadnie mu na
    noge, to kto za to zaplaci?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 84. Data: 2014-02-03 20:33:35
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Mon, 03 Feb 2014 20:23:37 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Z tobą się nie da merytorycznie - jesteś totalnie impregnowany na
    > rozsądek, wiedzę i argumenty

    Ponieważ? RoMan tak stwierdził? No nie rozśmieszaj mnie. Wiesz gdzie mi
    lata Twoja opinia o mnie? :)

    > A odnosząc się do ORMOwca, zacytuję:
    > ,,Była możliwość zarobienia na podkablowaniu sąsiada nie posiadającego
    > OC? Bo tutaj jest klu programu."
    >
    > Przy okazji - pisze się ,,clou".

    Dziękuję. Rozumiem, że z Twoich czasów nie uczono, że dyskutantom nie
    należy zwracać uwagi na błędy - bo jest to wysoce nie uprzejme. Chociaż
    Ciebie pewnie akurat uczono, ale chamstwo masz po prostu we krwi.

    > I jeszcze jeden cytacik:
    > ,,Tylko i wyłącznie dlatego, że nic z tego nie mają. Jeśli za "wykrycie"
    > braku polisy była by "nagroda" to nagle może się okazać, że jest bardzo
    > wielu chętnych do jej odbioru.".

    No i co? Widzisz jakiś problem w tzw. postawie obywatelskiej? W każdym
    przypadku funkcjonuje jakaś nagroda - może być i finansowa. A może jesteś
    jednym z tych, którzy jeżdżą bez?

    Tomek

  • 85. Data: 2014-02-03 20:34:56
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Mon, 03 Feb 2014 20:11:09 +0100, sqlwiel wrote:

    > Merytorycznie? Proszę bardzo:

    Merytorycznie, ale nie na temat. Jak Cię tak kręcą pijani kierowcy to
    sobie odgrzej jakiś stary topic ;)

    Tomek

  • 86. Data: 2014-02-03 20:35:40
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Twierdzisz, ze koszta sądowe regresów będą niższe niż odpis na UFG? A
    > wynosi on zabójcze 1.3%.
    Gdzieś tam w moich wypowiedziach widzisz jakieś konkretne cyferki?
    Koszty sądowe będą dokładnie takie same w przypadku UFG, jak TU.

    > I że stawki ubezpieczeń spadną? Przy kilkukrotnym wzroście ryzyka
    > ubezpieczycieli?
    Aaa, to po to się zakłada TU, by rąbać klienta, a nie ponosić ryzyka. To
    teraz wszystko jasne.
    My założymy TU, a o regres niech się martwi UFG - tak się kręci lody, a ja
    głupi tyle lat w nieświadomości żyję.

    > Nie wiem co palisz ale zmień dealera.
    OK. Mam już nie tankować na Orlenie gazu?
    Poleć jakąś lepszą stację, gdzie zatankuję coś lepszego do spalania.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 87. Data: 2014-02-03 20:38:34
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Mon, 03 Feb 2014 19:27:46 +0000, AZ wrote:

    > Oczywiscie mialem na mysli ORMO.

    Ojej, tak nisko upadłeś, że nie potrafisz nawiązać _jakiejkolwiek_
    dyskusji tylko od razu atakujesz personalnie? A może tak bardzo zabolała
    Cię moja uwaga o tym, że nie doczytałeś mojego pierwszego posta :>

    Tomek

  • 88. Data: 2014-02-03 20:40:33
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Mon, 03 Feb 2014 20:27:40 +0100, WOJO wrote:

    > I to też jest bzdura do kwadratu. Mam pojazd, którym nie mogę lub nie
    > chcę się poruszać i nie mogę nie płacić za niego podatku OC!

    Taka już idea podatków, trzeba je płacić. Czas przenieść się do Monaco.
    No, ale skoro już ustaliliśmy fakty, to co to wnosi do dyskusji o
    _ściągalności_ wpłat za OC?

    Tomek

  • 89. Data: 2014-02-03 20:41:42
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-02-03 20:29, AZ pisze:

    > A jak obok bedzie stal przechodzien i ten samochod z kolkow spadnie mu na
    > noge, to kto za to zaplaci?

    Ten, kto to auto szturchnął.

    A jak spadnie Ci na głowę dachówka, którą zwiało nie-wiadomo-skąd
    (huragan był, dużo dachówek latało), to kto zapłaci?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 90. Data: 2014-02-03 20:44:17
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Mon, 03 Feb 2014 20:41:42 +0100, sqlwiel wrote:

    > A jak spadnie Ci na głowę dachówka, którą zwiało nie-wiadomo-skąd
    > (huragan był, dużo dachówek latało), to kto zapłaci?

    Ubezpieczalnia, w której wykupiłeś dobrowolne ubezpieczenie w życiu
    prywatnym ;)

    Tomek