    From: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Date: Wed, 5 Feb 2014 00:03:48 +0000 (UTC)

    On Wed, 05 Feb 2014 00:55:30 +0100, Wiwo wrote:

    > Masz jakiś dowód na to znikanie?

    Tak poza tym mojego ojca - żeby nie szukać za daleko?

    > No to co ma udowodnić ta wzruszająca historia?

    To, że odkręcenie problemów w bazach cepik/ufg to nie jest taka prosta
    sprawa, jak Tobie się z kolei wydaje.

    > Jeśli nie figurował, to jaką miał dostać?
    > Jeśli jednak jesteś w stanie wskazać ten samochód na ulicy i wtedy UFG
    > nie zareaguje, to pisz donosy. Popieram!

    Mamy jedną polisę z któregoś roku, na dowód że jednak była wykupiona. Oni
    nadal Twierdzą, że nie ma po tym śladu. Takie dane są w tych bazach.

    > Bo podstawowe narzędzie, czyli baza umów będzie zawierała więcej danych,
    > podobnie jak CEPIK. Proste.

    Błędnie zakładasz, że te samochody muszą zmieniać właścicieli, albo ich
    właściciele nagle obudzą się i postanowią wykupić polisę. Sam pisałeś o
    tym, że jeśli ktoś nie ma OC, to pewnie leje też na przegląd. Skoro leje
    na przegląd, to jak niby ma trafić do bazy cepik albo ufg?

    Tomek