    Subject: Re: Jak ładowarka rozpoznaje nieinteligentne ogniwa?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>
    Date: Fri, 28 Oct 2016 00:28:31 +0200

    W dniu 2016-10-27 o 09:29, J.F. pisze:
    > Powiem tak - przy obecnej cenie eneloopow (30zl/4szt) nie widze
    > sensu ladowania baterii.

    To zależy, ile masz różnych szpejów, co to trzeba je zasilić. Ja np mam
    latarkę w każdym pokoju, bo a nóż zgaśnie światło...

    > Ida do zegarkow, pilotow - tam, gdzie i tak pare lat trwa.

    Znaczy pakujesz aku (i to te z najdroższych!) do urządzeń wyż/wym.? Bo
    nie czaję...

    > No chyba, ze ktos ma urzadzenie, ktore NiMH nie toleruje ...

    Z tych ogniw nie za bardzo się powinno ciągnąć duży prąd, baterie
    alkaliczne są do tego lepsze, ale (drobiazg!) nie wtedy, gdy zostały
    "zregenerowane"! Bo wtedy ich wydolność leci na pysk. Ale do LED-latarki
    są wtedy jak znalazł.

    > Czasem tylko Lidl neci akumulatorami po 15zl/4szt - i tu mam dylemat
    > :-)

    Ale przecież nie Eneloopami? Ja tam dla zastosowań mało wymagających
    kupuję aku marki Carefour, 19,50 za 4, a do Lidla mam daleko.

    --
    Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

    "Cokolwiek robisz
    - rób to dobrze!"