  • Data: 2009-08-23 19:11:57
    Temat: Re: Jak kupowałem aparat...
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-08-23 18:47:24 +0200, "b...@n...pl" <b...@n...pl> said:

    > Znasz taką książkę? Jeśli wiedza fotograficzna kończy się dla Ciebie na
    > aparacie to nic dziwnego. Ile osób, które fotografują kilka lat albo
    > dłużej ustawi poprawnie 3 źródła światła w studio?
    Nie ma takiej książki, bo nikt jej nie napisał. Ale gdyby powstała, to
    zajęłaby nie więcej miejsca niż trylogia Tolkiena.

    > To nie jest wiedza tajemna, ale jest to wiedza, którą należy przyswoić.
    > Nauczyć się tego. Chyba mylisz fotografię z
    I powiesz mi, że nauczysz się tego naciskając spust migawki przez kilka
    godzin dziennie?
    Może przeczytaj najpierw do czego się to odnosi.

    > Wiesz, wiedza potrzebna do nauki gry na gitarze to tabela chwytów
    > mieszcząca się na jednej kartce.
    Wiedza do nauki gry na gitarze to nie tabela chwytów, bo tego uczą się
    muzykanci, a nie muzycy. To taka sama wiedza muzyczna jak do nauki gry
    na fortepianie. Potem są setki godzin ćwiczenia.

    > Swoją drogą ile możesz wymienić nazwisk fotografów, a ile muzyków?
    Głupio zadane pytanie. Bo wpiszę w gooogle i zasypię Cię nazwiskami. I
    co niby miało by to znaczyć, że znam X nazwisk muzyków, i Y fotografów?

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam