  • Data: 2009-08-19 10:15:29
    Temat: Re: Jak kupowałem aparat...
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin [3M]" <m...@g...pl> napisał:

    > Na analogach dawało się zrobić np 45 klatek na 35mm filmie. Albo więcej
    > jeżeli sprzęt nie zaprotestował a operator się nie zorientował.
    > Wystarczyła dupnięta perforacja.
    >[...]

    Mi się tak zdarzyło w 1979 roku w świeżo zakupionym Zenicie. Gdy licznik
    zdjęć podszedł pod 50 zacząłem się zastanawiać dlaczego ten slajd jest taki
    długi. Okazało się, że aparat przy pierwszej nklatce zerwał perforację. Na
    moje nieszczęście robiłem wtedy zdjęcia w - w górach Tień-Szan - obawiam
    się, że już nie będę miał nigdy okazji ich powtórzenia.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)