  • Data: 2010-07-27 16:01:47
    Temat: Re: Jak korzystać z punktów AF?
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał:

    > Wolałbym większy rozrzut tych punktów, u mnie w 5d w ogóle są na tak małej
    > przestrzeni że wybór czegokolwiek z poza centrum mija się z celem, daliby
    > chociaż krzyże w mocnych punktach to szłoby użyć. Jedyne co włączam to
    > skrajnie lewy/prawy w portrecie typu sama głowa, gdzie GO jest płytkie i
    mam
    > rzekomą głowę po lewej czy prawej. Oni chyba tam jakiś AV włożyli z aps-c.
    > Jedyne do czego się te punkty nadają to do trzymania horyzontu/pionu ;)

    Sensowność ustawienia punktów w danym aparacie to już kwestia konkretnej
    realizacji a nie samej idei wielu punktów AF. Fakt, ze w większości aparatów
    są one zbyt skupione w pobliżu środka - być może to kwestia prostszej
    konstrukcji (mniejsze, a wiec lżejsze dodatkowe lusterko pod głównym lustrem
    kierujace światło na czujniki AF).

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)