  • Data: 2010-07-27 20:20:37
    Temat: Re: Jak korzystać z punktów AF?
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 27 Jul 2010, JA wrote:

    > Bo nie szło wymyślić jak zrobić, żeby aparat zgadł co artysta ma na myśli. A
    > skoro nie umie zgadnąć, to przyjęto, że artystę interesuje pierwszy plan.

    No jakieś tam logiczne uzasadnienie to niby jest. Tyle, że zwykle skutek
    jest taki, że zamiast wiewióra na drzewie fotografuje się gałęzie
    zakradające się na pierwszy plan, zamiast ludzi na werandzie kolumnę
    werandy, zamiast ogrodu za płotem płot i bez przełączania na tryb manualny
    zdjęcia nie idzie zrobić. Mogli chociaż zostawić możliwość zmiany ustawień
    AF i byłyby te ustawienia używalne.