  • Data: 2013-12-28 02:05:05
    Temat: Re: Jak kompensować światła nocne?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    XX YY <f...@g...com> writes:

    > nie ma tutaj innego zrodla swiatla , ktore odegraloby role.
    > widac , ze niebo jest mocno niedoswietlone , jakies reszki
    > niebieskiego udalo mi sie wyciagnac , ale bandig i szum wskazuja, ze
    > niebo bylo ciemne.

    Matryce generują jakiś "sygnał" nawet przy zupełnym braku oświetlenia,
    może tak być.

    Tak czy owak, zasada jest prosta: albo mamy światło o ciągłym widmie,
    albo przynajmniej o kilku prążkach w podobnych miejscach co największe
    czułości sensora/oka, albo nie wyciągniemy z tego ładnych kolorów, wraz
    ze wszelkimi sytuacjami pośrednimi (chociaż możemy pobawić się
    w malowanie). Szczerze mówiąc ocena akurat konkretnego egzemplarza lampy
    nie budzi mojego zainteresowania.
    --
    Krzysztof Hałasa