eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak jest z zanieczyszczaniem spalinami osobówek diesel vs benzyna?Re: Jak jest z zanieczyszczaniem spalinami osobówek diesel vs benzyna?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak jest z zanieczyszczaniem spalinami osobówek diesel vs benzyna?
    Date: Wed, 4 Apr 2018 23:46:11 +0200
    Organization: ATM S.A.
    Lines: 25
    Message-ID: <pa3h35$puk$1@node1.news.atman.pl>
    References: <p9oc5l$14q$1@node1.news.atman.pl> <p9olsb$rkp$1@dont-email.me>
    <590quorsi3d8$.nbhp8l9i8jqg$.dlg@40tude.net>
    <p9qmjj$7no$1@node2.news.atman.pl> <p9rt4u$cor$2@node1.news.atman.pl>
    <p9stmu$be9$1@node1.news.atman.pl> <pa35tg$f1e$1@node1.news.atman.pl>
    <pa3788$g50$2@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 85-222-61-78.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1522878373 26580 85.222.61.78 (4 Apr 2018 21:46:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Apr 2018 21:46:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.7.0
    In-Reply-To: <pa3788$g50$2@node1.news.atman.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2628254
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-04-04 o 20:58, RadoslawF pisze:
    > W dniu 2018-04-04 o 20:35, Poldek pisze:
    >
    >>>> Na stanowisku testowym wygląda to nieźle.
    >>>> Jak tylko samochód zjedzie ze stanowiska testowego i wyjedzie na
    >>>> normalną drogę, wtedy zaczyna się kilkudziesięciokrotnie większe
    >>>> trucie.
    >>>
    >>> Nawet po aferze VW tak nadal jest?
    >>
    >> A jak ma być?
    >> Gdyby można było łatką w sofcie załatwić sprawę, to przecież od
    >> początku zamiast diesli spełniających normę tylko na stanowisku
    >> testowym, a w podczas realnej jazdy emitujących kilkadziesiąt razy
    >> więcej toksyn, niż dopuszcza norma od razu zrobiliby mniej trujące.
    >
    > Można to załatwić łatką w sofcie. Ale wtedy pogorszą się parametry
    > pojazdu z takim silnikiem a nabywcy kupią u konkurencji.

    Czy ta łatka faktycznie sprawia, że samochód emituje 30 razy mniej
    toksyn, niż przed łatką? Ja w to nie wierzę. Wierzę, że trochę poprawia.
    Niemiecki Federalny Urzęd Transportu Drogowego (KBA) przymknął oko. W
    USA setki tysięcy samochodów VW stoją na placach i czekają na
    utylizację. Tam do sprawy zatruwania środowiska podeszli bardziej serio.
    W Europie takie same samochody jeżdżą i codziennie emitują spaliny.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: