  • Data: 2010-05-07 21:49:33
    Temat: Re: Jak jest z bezpieczeństwem przeglądarek?
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    ** Roman Dobosz <g...@s...pl> wrote:

    > Z tymm że IE dla środowisk korporacyjnych wraz z ciągnącym się smrodem
    > aplikacji pisanych wyłącznie pod misia

    Bo Ty chyba nigdy nie pisałeś takiej aplikacji - pisze się jak najtaniej czyli
    akurat w środowisku w którym masz kontrolę nad tym jaka będzie przeglądarka
    możesz sobie folgować w temacie.

    > to teraz przecudowna kula u nogi.

    Ty nie wiesz o czym mówisz - w środowiskach korporacyjnych nie istnieje nic
    poza MSIE do wewnętrznych aplikacji. Właśnie ze względu na możliwość centralnej
    administracji klientem.

    Po prostu idź sobie do byle banku czy np. filii, gdzie wykorzystuje się
    aplikacje webowe jako interfejsy systemów biznesowych - praktycznie nigdzie nie
    uświadczysz nic innego niż MSIE.

    > Nie dziwi więc niewiarygodna wręcz popularność misia 6

    To raczej wynika ze sporej bazy zainstalowanych Windows 2000, których nikt nie
    chce wymieniać bo działają, więc nie ma przesłanek aby płacić za nowsze. Jak
    sprzęt padnie to będzie wymiana. Tak to wygląda.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )