  • Data: 2010-05-08 19:15:09
    Temat: Re: Jak jest z bezpieczeństwem przeglądarek?
    Od: Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-08 08:30, Roman Dobosz pisze:
    > Powtarzam: to nie jest kwestia instalacji systemu, to jest kwestia
    > gówniano napisanych aplikacji, które WYMAGAJĄ IE6. Ich przepisanie
    > nie nastąpi od razu.

    Dla przypomnienia: Wątek dotyczy bezpieczeństwa - IE6 i bezpieczeństwo
    to raczej 2 różne światy. Sam napisałem taką gównianą aplikację, bardzo
    się "starałem", żeby była kompletnie niezgodna z czymkolwiek innym, ale
    w IE8 w trybie zgodności działa bez problemu. Zatem IE6 w korporacjach
    jest tylko z lenistwa adminów.

    artur