  • Data: 2010-05-08 06:30:40
    Temat: Re: Jak jest z bezpieczeństwem przeglądarek?
    Od: Roman Dobosz <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 7 May 2010 23:49:33 +0200
    Konrad Kosmowski <k...@k...net> wrote:

    > Bo Ty chyba nigdy nie pisałeś takiej aplikacji - pisze się jak najtaniej czyli

    Nie masz bladego pojęcia, co i czy pisałem.

    > akurat w środowisku w którym masz kontrolę nad tym jaka będzie przeglądarka
    > możesz sobie folgować w temacie.

    Tyle, że ta kontrola jest złudna, i oszczędności związane z pisaniem
    pod konkretne rozwiązanie również. Obecnie utrzymuję aplikację
    napisaną 10 lat temu, która była w ten sposób pisana - pod misia -
    wszyscy, włącznie z managementem, strasznie żałują, że te pięć lat
    temu nie podjęto decyzji o przepisaniu fragmentów tego systemu od
    nowa, kiedy z finansowego punktu widzenia było to możliwe. System
    działa pod XP i maks IE7, i nie ma możliwości posadzenia go na
    Vista/7, nawet jeśli klienci by tego bardzo chcieli. Po prostu nie
    stać ich na to, żeby TERAZ zapłacić za przepisanie tego fragmentu
    systemu, który jak kulka żuka gnojarza obrosła w łatki, zaślepki i
    nowe funkcjonalności.

    > Ty nie wiesz o czym mówisz - w środowiskach korporacyjnych nie istnieje nic
    [...]

    Wiem o czym mówię. Pracuję w dość sporej korporacji.

    > To raczej wynika ze sporej bazy zainstalowanych Windows 2000, których nikt nie
    > chce wymieniać bo działają, więc nie ma przesłanek aby płacić za nowsze. Jak
    > sprzęt padnie to będzie wymiana. Tak to wygląda.

    Powtarzam: to nie jest kwestia instalacji systemu, to jest kwestia
    gówniano napisanych aplikacji, które WYMAGAJĄ IE6. Ich przepisanie
    nie nastąpi od razu.

    --
    -^- _ coś tam w tle sobie gra, np:
    _ /O)_\// Kong - Overcrowd - Underdog