  • Data: 2010-05-06 22:41:19
    Temat: Re: Jak jest z bezpieczeństwem przeglądarek?
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    ** Colin <c...@c...tk> wrote:

    > Słowem kluczowym jest tutaj "mogą". Bardzo często nie są.

    Słowem kluczowym jest, że piszesz nieprawdę. Jeżeli sytuacja tego wymaga to
    poprawki są publikowane poza miesięcznym cyklem. Tak więc cały Twój argument
    pada.

    > No ale ty zawsze wychwalasz Microsoft.

    O tak. :> Chyba nowy tutaj jesteś. Ja po prostu jestem zdania, że z wiodących
    przeglądarek zasadniczo NIE MA takiej, która by miała na tym polu istotną
    przewagę. Oraz ani MSIE ani Fx bym nie stawiał tutaj za wzory (modulo, że MSIE
    pojawiają się nowe rozwiązania na nowych Windows, których w Mozilli nie ma w
    imię wsparcia wielu platform).

    --
    + ' .-. .
    , * ) )