  • Data: 2009-07-02 12:28:35
    Temat: Re: Jak ja to zrobiłem? [a jednak lampa i poruszenie]
    Od: "J." <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jako profan-amator nie bardzo potrafię przeanalizować podawane wyjaśnienie z
    > lampą -nie znam sie dobrze na współpracy migawki z fleszem, ale wydaje się
    > na oko wiarygodne. Zwłaszcza, że niektórzy zgłaszają,iż widzieli już podobny
    > efekt.
    > Męczy mnie jednak jeszcze jedna alternatywa. Troche spekuluję-teoretyzuję,
    > wiec nie bijcie, jeśli

    Po lekturze sąsiedniego wątku "Co to za efekt?" też obstawiam raczej
    poruszenie i lampę -w tamtym przypadku to jedyne możliwe wyjaśnienie,
    geometrię z moich dywagacji możemy tam [i chyba tu też] wykluczyć ;-). Z
    resztą sam o mało co nie wyprodukowałem czegoś podobnego -wyszedł mi
    tylko "duch" kelnera na tle modelu statku w restauracji, bo robiłem całkiem
    bez lampy.
    Pozdrawiam
    -J.