  • 11. Data: 2012-03-04 19:08:53
    Temat: Re: Jak działa taka dziwna prądnica?
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Desoft <N...@i...pl> napisał(a):

    > Pisałem o suchym lodzie?

    > Tak napisałem??

    > Trolujesz?

    Nie. Śmieję się z Ciebie. Z 500 kilometrów przesadziłem. Wychodzi że ok 420
    zrobiłeś przez dwanaście godzin. Potem żeby uzupełnić ubytek energii zjadłeś
    20 kilo kartofli, albo 6 kilo schabu, albo 3 kilo schabu i 10 kilo kartofli.
    Mogłeś też wypić 1,5 litra oleju. Mózg jest po to żeby można było się uczyć.
    Ci co zamiast niego mają mięsień w czaszce są tylko do roboty. Pisząc tutaj
    pierdoły sam się zakwalifikowałeś do grupy mięśniaków.

  • 12. Data: 2012-03-04 19:11:44
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > czterech wyczynowcow po 4 minuty ostrej pracy w dobrym gruncie ... kto wie
    > trzeba bylo wpisac 60 robtnikow :-)

    Wariant klasyczny - dół 1x1x1 metr, dziesięciu robotników. Odpowiedź
    klasyczna - nigdy bo się tymi łopatami w tym dole pozabiją. Czterech z
    odpowiednią organizacją (zmiany) ma szansę tak jak sześcioosobowa
    drużyna kolarska w czasówce gdzie na mecie liczy się czas pierwszych
    czterech ma większą moc liczoną na każdego klasyfikowanego na mecie jak
    kolarz w czasówce indywidualnej - jadą na zmiany, dwóch pracuje na wynik
    ale odpadają po drodze...
    Ale pietuch na zmiany w życiu nie jeździł a jakby maił się na kole wieźć
    (tak dwadzieścia centymetrów od gumy tego z przodu przy zjeździe
    setką...) to za rowerem żółty szlaczek by pewnie zostawiał.
    --
    Darek

  • 13. Data: 2012-03-04 19:16:09
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Mirek napisał:

    > Nie wiem ile można - nie liczylem, ale tak pod 100km (nie trenuję - ot
    > rekreacja) zdarzało mi się zrobić w dzień i to nie całkiem po płaskim i
    > powiem ci w upalny dzień pije się... dużo. Nie jestem w stanie tyle
    > zabrać ze sobą - zawsze dokupuje po drodze, a po powrocie do domu
    > jeszcze idzie sporo herbat itp. Można oczywiście nie pić tyle, ale w
    > najlepszym wypadku na drugi dzień czujesz się jak na kacu.

    W najlepszym. Bo w normalnym to w połowie trasy padasz jak wymięty flak.
    Ile to ja razy widziałem jak ktoś pada z odwodnienia, hipoglikemii czy
    długookresowej demineralizacji (widok kierownika studenckiego obozu
    rowerowego ubranego w zieloną koszulkę i odcieniem skóry nie różniącego
    się od tej koszulki - niezapomniany...)?
    Ale żeby to wiedzieć - trzeba się o takie sytuacje otrzeć. Kogutkowi
    babcia nie pozwalała.

    --
    Darek

  • 14. Data: 2012-03-04 19:34:02
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dariusz K. Ładziak napisał:

    > Wariant klasyczny - dół 1x1x1 metr, dziesięciu robotników. Odpowiedź
    > klasyczna - nigdy bo się tymi łopatami w tym dole pozabiją. Czterech
    > z odpowiednią organizacją (zmiany) ma szansę

    No to się wszystko zgadza -- czterech robotników kopie, a w tym czasie
    56 menedżerów zapewnia odpowiednią organizację. Też wariant klasyczny.

    --
    Jarek (do kiedy można zgłaszać oferty w przetargu na wykopanie tego dołu?)

  • 15. Data: 2012-03-04 19:44:11
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    > Tak się przypatruję wyrywkowo tej śmiesznej dyskusji. Fakty są takie:
    > moc cieplną jednego człowieka w literaturze fachowej określana jest
    > zwykle na około 100W.

    Sporo. Wychodzi 8640 kJ czyli 2066 kcal. Sądziłem, że na samo utrzymanie
    bilansu cieplnego (czyli bez wykonywania pracy fizycznej) w ubraniu i w
    temperaturze otoczenia około 22 C, wyjdzie nie więcej niż 1000 kcal.

    MD

  • 16. Data: 2012-03-04 19:44:52
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-03-04 20:44, Mario pisze:

    > Sporo. Wychodzi 8640 kJ czyli 2066 kcal. Sądziłem, że na samo utrzymanie
    > bilansu cieplnego (czyli bez wykonywania pracy fizycznej) w ubraniu i w
    > temperaturze otoczenia około 22 C, wyjdzie nie więcej niż 1000 kcal.

    Na dobę oczywiście.

    MD

  • 17. Data: 2012-03-04 19:57:03
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    > Na dobę oczywiście.

    Zgadza się. Przyjmuje się dla pewnej średniej (waga, wiek) że
    zapotrzebowanie dzienne wynosi 2000kcal.

    --
    Desoft

  • 18. Data: 2012-03-04 20:04:04
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mario napisał:

    > Sporo. Wychodzi 8640 kJ czyli 2066 kcal. Sądziłem, że na samo utrzymanie
    > bilansu cieplnego (czyli bez wykonywania pracy fizycznej) w ubraniu i w
    > temperaturze otoczenia około 22 C, wyjdzie nie więcej niż 1000 kcal.

    A gdzie się ma podziać reszta? Przecież jak ktoś robi przysiady, pompki,
    albo... no mniejsza o to co robi, bo i tak w ostatecznym rozrachunku
    cały wysiłek zamieni się w ciepło. Jakkolwiek by to smutnie nie brzmiało,
    to na ogół nie jesteśmy w stanie wykonać żadnej użytecznej pracy, a tylko
    podgrzewamy swoje najbliższe otoczenie.

    Jarek

    --
    Wszystko co panna B zje
    Staje się panną B

  • 19. Data: 2012-03-04 20:06:43
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Desoft napisał:

    > Zgadza się. Przyjmuje się dla pewnej średniej (waga, wiek) że
    > zapotrzebowanie dzienne wynosi 2000kcal.

    ...a to co pozostaje, starczy najwyżej dla kogutka i jego miliardów much.

    --
    Jarek

  • 20. Data: 2012-03-04 21:26:57
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> napisał(a):

    > ....a to co pozostaje, starczy najwyżej dla kogutka i jego miliardów much.

    Muchy są wasze.