  • 1. Data: 2011-05-21 08:22:42
    Temat: Jak dostać się do plików systemowych w Samsungu S5230
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Jak dostać się do plików systemowych tego telefonu bo przez PC New Studio
    nie mogę się dostać? Chodzi mi o to by wyeksportować z telefonu jeden plik.
    Chodzi mi o grę w kości i wgrać ją na inny telefon. Muszę ją pobrać na dysk
    przerobic na format *.apk i potem wgrać na nowy telefon.

  • 2. Data: 2011-05-21 09:37:00
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "rageofhonor" napisał:

    > Jak dostać się do plików systemowych tego telefonu

    TkFileExplorer.

    > Chodzi mi o to by wyeksportować z telefonu jeden plik. Chodzi mi o grę w
    > kości

    Te idiotyczne demo (bo grą to ciężko nazwać), w którym turla się 2 kostki
    machając aparatem? Życzę powodzenia, bo w katalogu TumblingDice znajdziesz
    tylko icon.png. Możesz jeszcze spróbować macnąć BitPim-em, mnie się już nie
    chce.

    > i wgrać ją na inny telefon. Muszę ją pobrać
    > na dysk przerobic na format *.apk i potem wgrać na nowy telefon.

    Pomijając już kwestię owego "przerobienia", wątpię, aby na innym aparacie to
    zadziałało, wykorzystując akcelerometr.
    A w Android Market nikt nie wystawił tej zapierającej dech w piersi "gry"?

    JoteR

  • 3. Data: 2011-05-21 10:07:29
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > to zadziałało, wykorzystując akcelerometr.
    > A w Android Market nikt nie wystawił tej zapierającej dech w piersi "gry"?

    A nie ma czegoś na USB? Wszystkie te aplikacje są na COMa

  • 4. Data: 2011-05-21 10:17:35
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "rageofhonor" napisał:

    > A nie ma czegoś na USB? Wszystkie te aplikacje są na COMa

    Adyć podłączając telefon w trybie PC Studio kabelkiem USB, system (w
    domyśle: Windows) tworzy wirtualne porty COM, jakie - sprawdź w MU w
    sekcjach Modemy oraz Porty (COM i LPT). W TkFileExplorer wybierz z menu
    Settings -> COM i w okienku Port wpisz z ręki COMxx, gdzie xx - numer portu
    COM przydzielony urządzeniu Samsung Mobile Modem (lub podobnie).

    JoteR

  • 5. Data: 2011-05-23 09:28:00
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

> [...]
    > Settings -> COM i w okienku Port wpisz z ręki COMxx, gdzie xx - numer
    > portu COM przydzielony urządzeniu Samsung Mobile Modem (lub podobnie).

    Udało się. W moim przypadku jest to port COM6. Niestety w tym katalogu nie
    widzę żadnych plików java. Gdzie są one ukryte? Czy możliwe jest że telefon
    łączy się z grą w trybie online?