  • Data: 2010-12-11 10:54:09
    Temat: Re: Jak dojechac na przegląd powypadkowy ?
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie. Jednak ponieważ "wszyscy tak robią" to jestem ciekawy czy
    > faktycznie wszyscy mają szczęście czy policja przymyka oko.
    >
    > Ja wybieram się lawetą, ale wersja wlaściciela warsztatu mnie zaskoczyła.

    kara za brak dokumentu podczas kontroli to 50 zeta. Jak sie przyznasz, ze
    nie masz dowodu bo zabrany to nawet 300 zeta. Zazwyczaj policja przymyka oko
    jak nie ma innych nieprawidloowosci. Ja bym sie nie przyznawal, ze jade do
    stacji kontroli.

    Czy sie zdarza, ze policja przymyka oko? TAK
    Czy sie zdarza, że dowalą Ci mandat? TAK
    Czy grożą inne konsekwencje? Raczej nie

    Jeżeli szkoda jest z OC sprawcy to bym lawetował. Jak moja szkoda to bym
    jechał.

    Icek