  • Data: 2010-12-11 14:28:11
    Temat: Re: Jak dojechac na przegląd powypadkowy ?
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:idvfkl$e5k$1@news.onet.pl...

    > Nie. Jednak ponieważ "wszyscy tak robią" to jestem ciekawy czy faktycznie
    > wszyscy mają szczęście czy policja przymyka oko.
    > Ja wybieram się lawetą, ale wersja wlaściciela warsztatu mnie zaskoczyła.

    Przekalkulowales czy oplaca sie tracic czas na lawete, wysylanie faktur do
    ubezpieczalni itp. Stwierdziles, iz ryzyko zlapania przez policje jest na
    tyle wysokie, ze nie oplaca sie oszczedzac tej odrobiny swojego czasu - i
    ok, ja bym jechal na kolach...
    A czy odpuszczaja?! Pewnie zalezy od humoru policjanta - mnie nie raz kiedys
    puscili a teraz nie maja powodu mnie nie puszczac :)

    --
    Picasso