    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak dbac o automatyczna skrzynie biegow
    Date: Wed, 26 Jan 2011 08:44:56 +0100

    W dniu 2011-01-25 23:27, Yans van Horn pisze:

    > Ktos, kto przeczyta ten wątek, nie będzie miał wątpliwości :-)

    Zapewne.

    > Ty to naprawdę masz problemy :-)
    >
    > Czytaj uważnie:
    > - skrobiesz syf z szyb tam gdzie trzeba i jeśli trzeba
    > - wsiadasz, odpalasz silnik
    > - kilka-kilkanaście sekund na zapięcie pasów, odjeżdżasz.
    >
    > Kumasz ? :-)

    Kumam, teraz napisz jak to sie ma do ASB.

    > Musisz mieć straszne problemy z myśleniem, aż ręce opadają. Jak Ty
    > wogóle szkołę dałeś radę skończyć ?

    No ja dalem rade, a ty?

    > Niech stracę, wytłumaczę Ci:
    > - ktoś podał link do litanii przykazań dla posiadaczy ASB.
    > - zacytowałęm jeden z punktów, który traktował o czekaniu po odpaleniu
    > silnika conajmniej minuty w wypadku mrozów.
    > - zapytałem się kto czeka minutę ?

    I ja ci odpisalem, ze ja czekam, bo raz ze to zdrowiej dla skrzyni, a
    dwa, ze w tym czasie leci juz na tyle cieple powietrze z nawiewu, ze
    rozmraza mi szyby.

    > Widzisz tu gdzieś krytykowanie ASB lub pisanie, że ASB jest ZŁE ? Palnij
    > się w ścianę to się może w końcu ockniesz.

    Widze np. tu "PS: Czytając tę litanię, dochodzę do wniosku, że automaty
    to zdecydowanie nie dla mnie..."

    > Nie martw się, ten wątek ładnie się zaindeksuje.. będzie do niego można
    > wracać takimi fajnymi zimowymi wieczorami i śmiać się do rozpuku :-)

    Bawi cie smianie sie z wlasnej glupoty?

    > reszte

    > Lansujesz genialne rozwiązanie chroniące szyby przed zgubnym działaniem
    > skrobaczek... ba, to rozwiązanie oszczędza również czas :-)

    Niczego nie lansuje.
    Podobnie ja ty nie lansujesz skrobania szyb i zmieniania biegow
    przod/tyl w czasie kiedy auto sie jeszcze toczy.

    > Chroni
    > rączki przed zgubnym działaniem zimna... Ile już osób do niego
    > przekonałeś ? :-)

    Nikogo, bo nikogo do tego przekonywac nie probuje.
    Ty za to myslisz, ze jak sprowadzisz watek do absurdu to bedziesz
    madrzejszy :P

    > BTW, czy tylko geniusz może wpaść na genialne rozwiązanie ? :-)

    Ty masz na to male szanse, to fakt.

    > Jasno już pokazałeś z kim mam do czynienia. Miło, że się przedstawiłeś :-)

    Taaak, jak w podstawowce, jeszcze tupnij nozka :>

    > Gdzie coś pisałem o ogromnej wadzie ? Podaj cytat, gdzie występują słowa
    > "ogromna wada" lub nawet samo "wada". A jeśli nie potrafisz, to idź do
    > lekarza psychiatry. Najwyraźniej wizyta u niego jest niezbędna

    Najwyrazniej masz krotka pamiec, albo jestes durniem i nie rozumiesz co
    napisales cyt. "W moich oczach To jest niepotrzebnie skomplikowany kawał
    szpeja, działający poza pełną kontrolą kierowcy. Dla mnie, bez żadnych
    zalet - wręcz przeciwnie."

    > Ja coś piszę na temat ASB ? GDZIE ?

    Ano piszesz (patrz wyzej), zadajesz tez duzo pytan swiadczacych o tym,
    ze jednak twoja stycznosc z ASB byla na tyle, krotka (o ile w ogole
    byla), ze nie masz o tym elemencie zielonego pojecia, za to duzo
    szczekasz, wypisujac bzdury.

    > ROTFL! :-) Jesteś mega. Nigdzie niczego nie stwierdziłem, natomiast Ty
    > na podstawie mojego pytania wyciągasz jakieś wnioski :-) Chyba mnie
    > zaraz brzuch ze śmiechu zacznie boleć :-)

    Znczy to co cytowalem wyzej nie ty pisales? :>
    Jakies rozdwojenie jazni czy co?

    > A przyszło Ci do małej główki, że można jeżdzić pożyczonym naprzykład ?
    > :-) Najwyraźniej chyba nie :-)

    Przejechac sie raz pozyczonym to troche malo, aby cokolwiek wyrokowac.
    Ja takich przejazdzek mialem pelno, przeroznymi wynalazkmi, ale nie
    stawiam wielkich tez na ich podstawie.

    --
    Karolek