  • Data: 2011-12-10 22:02:01
    Temat: Re: Jak byście zachowali się na takim skrzyżowaniu?
    Od: ikaros30 <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 10 Dec 2011 21:44:12 +0100, dremka napisał(a):

    > IMHO to skrzyzowanie jest wadliwie zaprojektowane i "zle wspolpracuje" z
    > sygnalizacja swietlna. Bo skoro spelnienie tego:
    > "Sygnal zielony nie zezwala na wjazd za sygnalizator, jeżeli:
    > 1) [...]
    > 2) ze wzgledu na warunki ruchu na skrzyzowaniu lub za nim opuszczenie
    > skrzyzowania nie byloby mozliwe przed zakonczeniem nadawania sygnalu
    > zielonego."
    > wymagaloby na tym skrzyzowaniu oczekiwania na lewoskret kilku a moze
    > kilkunastu cykli swiatel ze wzgledu na natezenie ruchu na kierunku
> [...]

    Moja wersja jest taka sama i tego będę się trzymał!:) Takiego czegoś nie
    wymyślił chyba nawet Stalin dla swoich przeciwników. Nigdy nie
    przejeżdżałem przez to skrzyżowanie w tym kierunku, bo mało kto jeździ z
    Rybnika do ... Rybnika a nawet jak ma taką potrzebę to wcześniej skręca na
    rondzie w lesie. Ale jutro przejadę się tam specjalnie po to, żeby obejrzeć
    to dokładnie z żoną jako kamerzystką. Nie trzeba być wielkim fachowcem,
    żeby nawet oglądając wygląd z satelity stwierdzić, że to skrzyżowanie jest
    do d..y. Szkoda tylko, że goście z WORDU to wykorzystują w tak chamski
    sposób.

    --
    i...@w...pl